Міністерство охорони здоров’я України повідомляє, що протягом 1,5 міс роботи контакт-центру із протидії коронавірусній хворобі COVID-19 зафіксовано та опрацьовано понад 94 тис. звернень.
«Нам важливо почути кожного українця, який зіткнувся з тією чи іншою проблемою. З цією метою був організований контакт-центр із протидії поширенню COVID-19. Протягом короткого часу роботи контакт-центру 150 операторів надали допомогу більш ніж 94 тис. громадян, що свідчить про ефективну систему зв’язку громадян та держави», — повідомив Ярослав Кучер, заступник міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації.
Найактуальнішими є звернення щодо питань діагностики, амбулаторного лікування, безкоштовних та платних тестувань, порядку проходження самоізоляції, підписання декларацій.
«Також впроваджено в тестовому режимі опцію залишення запиту на виїзд мобільної бригади через контакт-центр. На запит наших громадян уже відбулося 1105 виїздів. Разом із тим наголошую на тому, що оператори контакт-центру лише фіксують запити на виїзд бригад. Фахове рішення щодо реальної необхідності такого виїзду приймають медичні працівники», — додав Я. Кучер.
Заступник міністра також зазначив, що найбільш якісно та своєчасно запити громадян опрацьовуються у Вінницькій, Волинській, Луганській, Житомирській та Хмельницькій областях. Водночас найнижчий відсоток опрацьованих звернень у Києві, Донецькій, Сумській та Київській областях.
Звернутися з питаннями до контакт-центру МОЗ із протидії COVID-19 можна за безкоштовним номером 0-800-60-20-19.
Нагадаємо, раніше міністр охорони здоров’я України Максим Степанов заявив, що МОЗ розробило Національний план впровадження вакцини проти COVID-19 та проведення масової вакцинації.
За матеріалами moz.gov.ua
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим