Застосування РРО під чаc надання медичних послуг: роз’яснення ДПС

Поділитися

Державна податкова служба (ДПС) України повідом­ляє, що Податковим кодексом Украї­ни передбачено обов’язковість застосування з 1 січня 2021 р. реєстраторів розрахункових операцій (РРО) під час проведення розрахункових операцій за надані платні послуги у сфері охорони здоров’я.

При цьому ст. 9 Закону України від 06.07.1995 р. № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» передбачено, що РРО/програмні РРО не застосовуються у разі здійснення розрахунків за надані платні послуги у сфері охорони здоров’я в безготівковій формі (з рахунку на рахунок), через банківські установи та винятково через сервіси переказу кош­тів або за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування.

Тому в ДПС наголошують, що, наприклад, у разі отримання сімейним лікарем, який зареєстрований приватним підприємцем, коштів на власний рахунок, застосування РРО не потрібне.

За матеріалами tax.gov.ua
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!
Увага! Сайт є спеціалізованим інтернет-виданням, для медичних установ та лікарів, а також для медичних та фармацевтичних працівників. Інформація про лікарські засоби та матеріали щодо їх застосування, розміщені на Сайті, призначені виключно для ознайомлення. Вони не є керівництвом для самостійної діагностики чи лікування та можуть застосовуватися лише за призначенням лікаря і під його наглядом.

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Додати свій

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті