83% українців бронюють ліки через інтернет та забирають в аптеці і лише 15% купують в інтернеті з доставкою додому

06 Грудня 2021 4:30 Поділитися

Згідно з даними дослідження Gradus Research* на замовлення фармацевтичної компанії «Дарниця», відвідування аптеки залишається найпопулярнішим способом купівлі ліків.

Найбільш поширеними способами придбання лікарських засобів є безпосередній візит до аптеки (81%) та попереднє бронювання через інтернет і отримання замовлення в аптеці (61%). У той час як замовленням препаратів з доставкою додому через інтернет користувалося лише 15% українців (хоч раз за останні 6 міс).

Основними причинами користування послугою бронювання ліків через інтернет та отримання в аптеці є: зниження ціни завдяки попередньому бронюванню (70%) та можливість порівнювати ціни з іншими аптеками (65%).

Мотивацією для замовлення лікарських препаратів через інтернет з доставкою додому є: зручність використання цього способу під час хвороби (50%) та можливість зробити замовлення в будь-який час доби (40%).

Відсутність потреби у бронюванні через постійну наявність в аптеці потрібних медикаментів (34%) та вподобання робити замовлення самостійно безпосередньо в аптеці (27%) є основними бар’єрами для використання послуги бронювання лікарських засобів через інтернет.

Основні бар’єри для замовлення препаратів з доставкою додому через інтернет —  небажання платити за доставку ліків (46%), відсутність потреби в доставці з аптеки через її близькість (38%).

83% покупців лікарських препаратів зазвичай порівнюють ціни на ліки перед покупкою. Перегляд цін на спеціалізованих інтернет-сайтах (72%) є основним способом порівняння цін на препарати перед їх покупкою.

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА», за матеріалами, наданими компанією «Дарниця»

*Дослідження компанії Gradus Research на замовлення фармацевтичної компанії «Дарниця», 1517 інтерв’ю, чоловіки та жінки віком 18–60 років, що мешкають у Харкові, Києві, Львові, Одесі, Запоріжжі та Дніпрі, 2–8 листопада 2021 р.

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті