Які права має споживач, користуючись послугою електронної роздрібної торгівлі ліками?

На сьогодні електронна роздрібна торгівля ліками на території України регламентується постановою КМУ від 22.09.2021 р. № 1002. Електронна роздрібна торгівля лікарськими засобами та їх доставка кінцевому споживачу здійснюються лише через аптеки та їх структурні підрозділи, які внесені до Переліку суб’єктів господарювання, що мають право на здійснення електронної роздрібної торгівлі ліками (далі — Перелік), який ведеться у порядку, затвердженому МОЗ.

Доставка замовлених препаратів відповідно до укладеного зі споживачем договору здійснюється співробітником власної служби доставки ліцензіата або із залученням інших суб’єктів господарювання — операторів поштового зв’язку на підставі укладеного договору, який має відповідати Типовій формі договору про здійснення доставки ліків кінцевому споживачу, затвердженій постановою № 1002.

У разі залучення на договірних засадах інших суб’єктів господарювання — операторів поштового зв’язку — відвантаження замовленого лікарського засобу здійснюється винятково з аптечного закладу, інформація про який наявна в Переліку.

Саме ліцензіат зобов’язаний забезпечити відправку, доставку та транспортування замовлених ліків з дотриманням вимог Належної практики зберігання (Guide to good storage practices for pharmaceuticals — GSP). Під час передачі споживачу його замовлення співробітник служби доставки ліцензіата забезпечує перевірку відповідності вмісту та споживачу видається примірник замовлення з відміткою про оплату, дату і час його виконання.

Замовник має право відмовитися від доставленого препарату під час отримання та вимагати повернення коштів від ліцензіата, який здійснив продаж такого лікарського засобу, у разі якщо:

  • пошкоджено первинну та/або вторинну упаковку лікарського засобу;
  • минув термін його придатності;
  • уповноваженим органом опубліковано заборону реалізації та застосування препарату;
  • доставлене замовлення не відповідає замовленому за кількістю або складом, найменуванням, дозуванням, формою випуску, ціною.

Споживач має право повернути відповідний лікарський засіб співробітнику служби доставки ліцензіата, який здійснив доставку, без оплати доставленого препарату та/або послуг з його доставки та/або вимагати належного виконання замовлення.

За матеріалами dls.gov.ua
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті