Фармацевтичний ринок електронної торгівлі в Європі: прогноз на 2023–2027 рр.

16 Березня 2023 10:39 Поділитися

За прогнозами експертів, у період 2022–2027 р. середнє зростання ринку електронної торгівлі фармацевтичною продукцією в Європі оцінюється у 15,47% на рік. При цьому у 2027 р. обсяги продажу збільшаться на 16,42 млрд дол. США порівняно з такими в 2022 р.

Зростання ринку залежить від ряду чинників, серед яких доступність інтернету, що забезпечує зручність для споживачів, технологія багатоканального роздрібного продажу в аптечних мережах та наявність кількох варіантів оплати.

Технологія багатоканальної роздрібної торгівлі помітно сприяє зростанню ринку. З підвищенням популярності онлайн-аптек серед споживачів мережі роздрібних аптек у Європі об’єднали онлайн-сервіси та мобільні додатки зі своїми традиційними платформами, щоб забезпечити швидкий доступ до препаратів у режимі реального часу.

У Європі мобільні технології, такі як смартфони та планшети, стали критично важливими для зростання багатоканальної роздрібної торгівлі, що дозволяє споживачам отримувати миттєвий доступ до роздрібних продавців та їхніх продуктів. Наразі аптеки в Європі змістили свої плани щодо розширення з фізичних магазинів на омніканальну інтеграцію та технології, щоб отримати вигоду від відносно нового сегмента ринку, враховуючи його швидкий розвиток. Незважаючи на те що вони є капіталомісткими, деякі аптеки в Європі розширили свої онлайн-пропозиції, оновили вебсайти та інвестували в технології та інфраструктуру для кращого управління товарними запасами і ефективної логістики.

Ще одним фактором зростання ринку e-commerce, є збільшення кількості населення літнього віку та хронічних захворювань. Середня тривалість життя людей в ЄС є більшою, ніж в інших розвинених країнах. Серед осіб похилого віку в Європі зростає кількість хронічних захворювань, таких як цукровий діабет, артрит, рак, ожиріння, хвороби серця, бронхіальна астма та хронічне обструктивне захворювання легень, що призводить до підвищення їхньої залежності від сімей та опікунів. Тож, розвиток електронної торгівлі у фармацевтичній сфері дозволяє літнім людям замовляти ліки в інтернеті та здійснювати платежі за допомогою онлайн-сервісів. Крім того, це зменшує витрати на дорогу до аптек.

Ключовою проблемою, яка перешкоджає зростанню ринку електронної комерції фармацевтичної продукції, є труднощі з утриманням лояльності онлайн-клієнтів. На офлайн-платформі співробітники допомагають покупцям вибрати правильний продукт і  зрозуміти, як його використовувати. Водночас на онлайн-платформі клієнти несуть повну відповідальність за свої рішення про купівлю, а тому можуть не мати достатньої впевненості, щоб купувати ліки онлайн. Таким чином, постачальнику електронної комерції стає важко залучати клієнтів і здійснювати продаж.

Також зростанню ринку електронної торгівлі фармацевтичною продукцією протягом прогнозованого періоду можуть перешкоджати незрозумілі та незручні для користувача вебсторінки постачальників.

На ринку електронної торгівлі протягом прогнозованого періоду найшвидше зростатиме Rx-сегмент. Однією з основних причин є збільшення тривалості життя людей, що призводить до зростання частки осіб старшого віку.

Чисельність геріатричного населення (віком від 65 років), що проживає в Європі, збільшується. У зв’язку із цим зростає кількість людей з хронічними захворюваннями, що підвищує попит на рецептурні ліки. Таким чином, очікується збільшення продажу таких препаратів через онлайн-платформи. Крім того, мінлива інфраструктура охорони здоров’я, зокрема телемедицина, збільшує залучення технологій до сектору охорони здоров’я, що сприяє запровадженню мобільних платформ для консультацій лікарів та купівлі ліків. Оскільки рівень впровадження технологій у Європі є високим, це підтримує зростання ринку електронної торгівлі Rx-препаратам протягом прогнозованого періоду. Крім того, збільшення кількості постачальників додатків для електронної торгівлі з метою підвищення зручності для покупців також сприяє розвитку цього ринку.

За матеріалами www.technavio.com

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті