Нове регулювання реклами: як підготуватися фармацевтичній галузі?

29 Червня 2023 9:42 Поділитися

На рекламу очікують найбільші зміни за останні 20 років. 30.05.2023 р. Верховна Рада прийняла закон про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (законопроєкт № 9206). Закон імплементує норми європейського законодавства у національне законодавство України та включає безліч нових норм, необхідних для правового регулювання сучасних форм реклами.

На вебінарі ми розглянемо, які найбільш революційні зміни відбуватимуться у сфері реклами, і як фармацевтичним компаніям адаптуватися до них.

Аудиторія: керівники фармацевтичних компаній, директори з маркетингу, юристи, представники професійних та бізнес-асоціацій.

Спікери:

Андрій ГОРБАТЕНКО, партнер

Лідія САНЖАРОВСЬКА, радниця

ПИТАННЯ ДО ОБГОВОРЕННЯ

  • Зміна поняття «реклама»: що більше не вважатиметься рекламою? Нове розуміння прихованої реклами
  • Спонсорство та продакт-плейсмент: розмежування та нові вимоги
  • Реклама на платформах спільного доступу до відео (наприклад YouTube) чи платформах спільного доступу до інформації (наприклад Facebook, LinkedIn)
  • Реклама з використанням електронних комунікацій (через електронну пошту, сервіси обміну повідомленнями, чат-боти тощо)
  • Регулювання реклами лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації: що нового?
  • Інші новації та нові можливості для фармацевтичних компаній

11:00–13:00 ОБГОВОРЕННЯ

13:00–13:30 ЗАПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ

РЕЄСТРАЦІЯ

Вартість участі: 4500 грн

Клієнтам Legal Alliance надається знижка 20%. Представникам партнерських асоціацій надається знижка 10%.

Робоча мова: українська.

Попередня реєстрація учасників та акредитація ЗМІ обов’язкова.

З питань реєстрації звертатися:

[email protected], тел.: +380 (67) 445-77-84, Наталія, +380 (67) 710-97-07, Тетяна.

До зустрічі онлайн!

Організаційний партнер: інформаційне агентство «Правотудей».

Івент-партнер: маркетингова агенція GB17 — Garden of Brands

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті