3 листопада відбудеться тренінг «Судний день для фармпредставництв, що робити, кому робити і що не робити за результатами 2023 р.»

26 Жовтня 2023 10:57 Поділитися

Вітаємо, шановні колеги та партнери!

Експерти «ОМП» запрошують вас взяти участь у тренінгу «Судний день для фармпредставництв, що робити, кому робити і що не робити за результатами 2023 р.», під час якого ми поговоримо про ВАЖЛИВІ ЗМІНИ у світовій практиці оподаткування представництв компаній.

Дата: 03.11.2023 р.

Час: 11:00–16:00

Вартість участі: 5500 грн.

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПАРТНЕР

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання щодо програми, умов участі, реєстрації, будь ласка, звертайтеся до співорганізаторів:

Павло Кишко

Tел.: +38 (050) 443-14-34; (067) 632-84-07.

E-mail: [email protected].

Дарія Мігашко

Тел.: +38 (096) 522-21-59.

E-mail: [email protected].

Доповідачі:

Микола Орлов, керуючий партнер «ОМП», адвокат.

Визнання:

  • «Best Lawyers 2020–2022» — відзначив Миколу Орлова серед кращих податкових експертів;
  • «The Legal 500 — EMEA 2019–2022» рекомендує як експерта з комерційного, корпоративного права та M&A;
  • «Вибір клієнта. ТОП 100 юристів України» — неодноразово відзначався серед найкращих юридичних експертів України.

Анна Білик, старший юрист «ОМП», експерт з податкового права.

Андрій Качковський, старший юрист «ОМП», забезпечував супровід податкових перевірок у провідних компаніях на ринку.

ПРОГРАМА

Кінець епохи фармпредставництв — основні причини і наслідки:

  1. Важливі зміни у світовій практиці оподаткування представництв компаній, або Чому це «міжнародний тренд», а не волюнтаризм української податкової.
  2. Реалії роботи українських представництв міжнародних фармацевтичних груп, або Про що ми (на жаль, разом із податковою) дізналися за результатами податкових перевірок і відповідей головних офісів фармкомпаній у 2023 р.
  3. Зміна підходів української податкової до оподаткування постійних представництв фармкомпаній, або Результати «малої податкової революції» 2020–2021 рр.

Що робить податкова і що не роблять фармпредставництва:

  1. Поступовий перехід від форми до змісту роботи фармпредставництв в Україні — кострубато, втім переконливо.
  2. Активне використання інформації з відкритих джерел та від материнських компаній.
  3. Перехід від фокусу на представництві до фокусу на материнській компанії.
  4. Використання «комбінованої» звітності представництв проти самих представництв під час податкових перевірок.

Перспективи використання фармпредставництв в Україні:

  1. Некомерційні/непостійні представництва — критерії, з якими погодиться податкова.
  2. Комерційні/постійні представництва як підстава для оподаткування доходів материнської компанії та інших компаній групи в Україні.
  3. Плюси та мінуси стратегії переходу до діяльності через постійні представництва в Україні (або пільги з податку на додану вартість (ПДВ) та їхні перспективи проти ризиків з податку на прибуток).

Що робити вже зараз…

  1. Увага до запитів на головні офіси (як максимально уникнути податкових «прикростей»).
  2. Необхідність переосмислення стратегії роботи в Україні, або Чи варто взагалі тримати представництво в Україні.
  3. Теорія та практика переходу до дочірніх підприємств в Україні — коли і як це краще робити, як переводити людей та активи, нюанси фінансування діяльності, що робити з представництвами після трансформації.

 

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті