Участь у державному тендері на мільйон за кілька хвилин

25 Грудня 2023 4:22 Поділитися
З липня цього року державні медичні заклади повинні купувати медичну продукцію через запит пропозицій в Prozorro Market. Що це за інструмент, в чому його переваги для бізнесу, розкажуть Ірина Кіріченко, керівник відділу тендерних процедур ТОВ «Діамант Фарм», та Іванна Занюк, директор з розвитку публічних закупівель майданчика E-Tender.

У 2020 р. в системі публічних закупівель впроваджено інструмент Prozorro Market, який забезпечив можливість державним замовникам швидко придбавати товари масового використання.

З появою цього інструмента (в законодавстві, що регулює сферу публічних закупівель, також зустрічається назва «електронний каталог») вдалося подолати стереотипи про складність та тривалість державних тендерів, зокрема, передавши адміністраторам каталогу1 функції формування вимог до предмета закупівлі та кваліфікації учасників.

Для проведення запиту пропозиції замовники не формують тендерну документацію, а учасники, відповідно, не готують тендерні пропозиції. Бізнес, який прагне реалізувати свої товари в каталозі, одноразово проходить кваліфікацію й відразу отримує запити від замовників.

У липні цього року Уряд ухвалив постанову № 686, якою визначив Prozorro Market як обов’язковий інструмент для закупівель із затвердженого переліку лікарських засобів та медичних виробів.

Своїм досвідом продажу в медичному каталозі ділиться Ірина Кіріченко, керівник відділу тендерних процедур ТОВ «Діамант Фарм». Компанія є виробником медичних виробів одноразового застосування і, окрім участі у відкритих торгах, почала активно продавати товари в Prozorro Market.

Ірина Кіріченко: «Ми пройшли шлях продавця в Prozorro Market: від кваліфікації адміністратором нас як учасника до укладення договорів із замовниками після успішних пропозицій у запитах. Наразі у нас понад 45 угод, і ми можемо надати об’єктивну оцінку переваг та недоліків цього інструменту. Зроблю акцент на трьох ключових перевагах каталогу.

15 хвилин на участь у закупівлі

Найбільш вражаючий ефект ми відчули, коли усвідомили, що участь у мільйонній закупівлі в каталозі займає всього 15 хв. У той час як підготовка до відкритих торгів на той же предмет закупівлі забирає в середньому 1 день. Ця важлива складова каталогу не потребує додаткових переконань для учасників, які мають досвід підготовки до відкритих торгів.

Нові замовники

Ми змогли вийти на замовників, в тендерах яких нам раніше не вдавалося вигравати. У запитах пропозицій немає специфічних додаткових вимог до предмета закупівлі чи учасників, адже діють стандартні кваліфікаційні вимоги, що забезпечують рівні умови для всіх учасників.

Безкоштовна реклама продукції

Prozorro Market дозволив нам додатково представити нашу продукцію, і завдяки швидкому способу закупівель в ньому замовникам легко докуповувати товари, не боячись пробувати нову продукцію, коли мова йде про невеликі обсяги. Для багатьох організацій наші товари стали приємним відкриттям, ми отримуємо постійно відгуки про якість продукції.

Однак маємо проблему повільного додавання товарів свого виробництва. Ми розуміємо, що багато постачальників, як і ми, побачили перспективи каталогу тільки після затвердження обов’язкового переліку медичних товарів. Тому разом з іншими учасниками створили своєю чергою «вузьке горло» на кваліфікації та додаванні товарів. Сподіваємося, що рішення краудсорсингу2, яке ми зараз тестуємо на нашому майданчику, вирішить це питання».

Е-Тендер є офіційним учасником системи Prozorro. На майданчику бізнес може пройти кваліфікацію в медичний електронний каталог та через свій кабінет продавати товари.

Про ефективність роботи в каталозі розповідає Іванна Занюк, директор з розвитку публічних закупівель E-Tender: «Наша команда супроводжує роботу тисячів учасників в Prozorro Market, включаючи й представників медичного сектору. Зараз спрощені умови в держзакупівлях особливо приваблюють нових постачальників. Ми продовжуємо навчати учасників та супроводжуємо постачальників, які бажають продавати в каталозі.

Інтерфейс Prozorro Market на майданчику E-Tender

Саме зараз ми відчуваємо найбільшу користь каталогу. Адже замовники мають змогу швидко задовольняти свої потреби, а учасники мають простий та об’ємний канал збуту товару.

Якщо ви бажаєте продавати через Prozorro Market, звертайтеся до нас за консультацією. Крім того, ви можете пройти безкоштовний онлайн-курс «ProZorro для постачальника. Навчання та Onboarding», в якому, зокрема, ми говоримо про Prozorro Market».

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»

1Адміністратором каталогу для медичних товарів є ДП «Медичні закупівлі України».
2Формування заявок на додавання товарів в Prozorro Market через майданчик Prozorro.

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті