Смс з кодом погашення рецепта не надходить на телефон. Що робити пацієнту?

25 Березня 2024 1:19 Поділитися

Через смс-повідомлення від електронної системи охорони здоровʼя (ЕСОЗ) пацієнт отримує ключову інформацію — номер е-направлення, медичного висновку про тимчасову непрацездатність чи номер та код погашення е-рецепта для його використання в аптеці. Саме тому важливо, щоби він завжди був актуальним та коректним. Про це повідомляє пресслужба Міністерства охорони здоров’я (МОЗ) України.

Існує кілька причин, чому смс-повідомлення з номером та кодом погашення електронного рецепта не надійшло пацієнту на телефон.

Одна з них — поточний номер телефону відрізняється від того, який зазначений під час реєстрації в ЕСОЗ. Пацієнт міг вказати неправильний номер, втратити доступ до нього або ж з часом змінити його. Тож якщо смс не надходять, слід звернутися до лікаря (первинної медичної допомоги або ж лікаря-спеціаліста під час консультації), щоб перевірити, чи є коректним вказаний раніше номер телефона пацієнта в ЕСОЗ.

Якщо номер телефону, зазначений в ЕСОЗ, неактуальний, його необхідно змінити за першої можливості для того, щоб надалі безперешкодно отримувати е-рецепти, направлення та медичні висновки. Як це зробити, МОЗ нагадує тут: surl.li/rxfwf.

Інша причина, чому не надходить смс з кодом погашення електронного рецепта, — ви обрали офлайн-метод автентифікації, тобто не за допомогою номера телефону, а через документи.

У такому разі потрібно звернутися до лікаря — він має надрукувати вам інформаційну памʼятку до рецепта, яка містить номер рецепта та код його погашення. Інформація, зазначена саме в цій інформаційній довідці, а не смс-повідомлення, буде підставою для отримання потрібних вам ліків або медичних виробів в аптеці.

Ще одна причина відсутності смс-повідомлення з номером і кодом погашення електронного рецепта може бути повʼязана з певними технічними проблемами, зокрема із самим телефоном або ж із роботою мобільного оператора. У такому разі в міністерстві рекомендують перевірити, чи справний ваш телефон та чи не заповнена його памʼять, а лікар може повторно надіслати вам смс у період, коли, наприклад, відновиться звʼязок.

«Зазначимо, що ви в будь-який час можете змінити метод автентифікації, щоб смс-повідомлення від ЕСОЗ (зокрема і щодо рецептів) надходили на ваш телефон. Для цього потрібно звернутися до лікуючого лікаря і попросити його допомогти вам це зробити», — інформують у МОЗ.

Обирайте метод автентифікації за номером телефону — це набагато зручніше. Якщо попередньо під час реєстрації ви обрали інший метод (за документами), рекомендуємо змінити його автентифікацію та інформування за номером телефону, адже це значно пришвидшує та спрощує використання більшості медичних цифрових сервісів.

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті