Лідер фармринку України Farmak оголосив про ребрендинг та продовження міжнародної експансії

Лідер ринку лікарських засобів в Україні* компанія Farmak провела ребрендинг відповідно до нової стратегії, яку було представлено ще до початку повномасштабної війни в Україні. Стратегія розвитку «Farmak 2.0: від локального до глобального успіху» передбачає експансію на зовнішні ринки та трансформацію в міжнародний бренд. Саме тому з’явилася необхідність в уніфікації логотипу та слогану на різних ринках — як на віт­чизняному, так і зарубіжних.

У межах ребрендингу Farmak змінив фірмові кольори логотипу, використовуватиме власну назву компанії виключно латиницею та переглянув свій слоган.

Основним кольором логотипу став сірий, який символізує високу технологічність компанії. При цьому під час ребрендингу зберегли і традиційний для компанії Farmak блакитний — колір чистоти та стерильності фармацевтичного виробництва.

Змін зазнало і коло, яке було невід’ємною частиною логотипу: на заміну йому прийшли дужки. Вони одночасно символізують відкритість Farmak до інновацій, прозорість у діяльності для партнерів та споживачів, а також захист пацієнтів від хвороб завдяки препаратам компанії.

Виробник представив і новий слоган: «Якісні ліки для всього світу», що підкреслює важливість розвитку експортного потенціалу компанії. На сьогодні — це 60 країн світу, зокрема 15 держав — членів Європейського Союзу (ЄС), країни Центральної та Південної Америки, Близького Сходу, Азії, Африки та Австралія, а також представництва Farmak у 9 країнах — Узбекистані, Казахстані, Киргизстані, ОАЕ, Швейцарії, В’єтнамі, Польщі, Словаччині та Чехії. Наприкінці 2024 р. компанія планує завершити будівництво власного виробництва в Барселоні, Іспанія.

Зазначимо, що процес ребрендингу Farmak здійснюватиметься поступово, адже до продуктового портфелю компанії входить понад 450 найменувань препаратів, тож редизайн упаковок займе певний час.

«Новий образ Farmak — це не лише візуальні зміни. Це підтвердження нашої місії — виготовляти для України та світу сучасні, якісні та доступні ліки, дбати про кожного пацієнта і доводити, що українська якість і технологічність відповідає європейському рівню», — зазначає Євгенія Піддубна, директорка з корпоративних комунікацій компанії Farmak.

Нову айдентику для Farmak розробила креативна агенція MEX a member of HAVAS. Дослідження сприйняття бренду Farmak серед різних цільових аудиторій, яке передувало змінам, здійснила компанія Ukrainian Marketing Group.

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»
за матеріалами, наданими компанією Farmak
*За обсягами продажу лікарських засобів у грошовому вираженні, за даними компанії Proxima Research у 2023 р.
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті