Рецепти на препарати, електронні направлення до лікаря та інші медичні повідомлення надходитимуть у Дію

Уряд затвердив зміни, які дозволять електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) інформувати пацієнтів не лише через смс-повідомлення, а й через альтернативні канали. Так, повідомлення від ЕСОЗ з кодом підтвердження, номером електронного (е-) рецепта або е-направлення невдовзі надходитимуть також у Дію або Viber.

«Скоро запустимо медичні пуші в Дії, щоб ви не губили важливу інформацію серед купи смс у телефоні», — повідомив віцепрем’єр-міністр — міністр цифрової трансформації Михайло Федоров 3 лютого на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook.

У застосунок «Дія» та Viber надходитимуть сповіщення про:

  • номер е-рецепта та код його погашення;
  • код е-направлення до медичних фахівців;
  • запити на доступ до даних, згоду на обробку персональних даних, затвердження плану лікування тощо.

Наразі тривають внутрішні тестування відправлення push-повідомлень від ЕСОЗ. «Над сервісом працюватимемо спільно з Міністерством охорони здоров’я, а щойно запустимо медичні пуші — повідомлю в каналі», — додав М. Федоров.

Як здійснюватиметься інформування за новим процесом?

  1. Сповіщення через Дію. Якщо пацієнт має застосунок «Дія», то першочергово сповіщення надійде сюди. Якщо повідомлення не буде доставлено, то воно надсилатиметься у Viber.
  2. Сповіщення через Viber. За наявності месенджера повідомлення надійде у Viber на номер телефону, за яким пацієнт зареєстрований в ЕСОЗ.
  3. Сповіщення через смс. Якщо у пацієнта немає застосунку «Дія» чи Viber, повідомлення про цифрову послугу, як і раніше, надійде через смс-повідомлення на мобільний номер.

У Міністерстві охорони здоров’я (МОЗ) зазначили, що push-повідомлення від ЕСОЗ у Дії та Viber запрацюють незабаром. Цей процес здійснюватиметься автоматично та прискорить доставку сповіщення у найбільш зручний для пацієнта спосіб. Також це дозволить уникнути збоїв у надсиланні смс, повʼязаних із роботою мобільного оператора.

Що робити, якщо пацієнт не має телефону?

Як і раніше пацієнти, що не мають телефону та зареєстровані в ЕСОЗ за скан-копіями документів, отримуватимуть інформаційну довідку. Така інформаційна довідка містить усю інформацію, необхідну, наприклад, для погашення е-рецепта чи отримання медичних послуг за е-направленням.

Для дітей та інших недієздатних пацієнтів процес також не зміниться — повідомлення надійде одному з батьків або законному представнику через доступний канал інформування.

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»,
ілюстрація МОЗ

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Віктор Іванович 06.02.2025 10:07
Ну та це ж дуже допоможе пенсіонерам з маленького села з прикордоння у якого не було і немає мобільного, а амбулаторія чи лікувальний заклад на відстані не меньше як за десятки кілометрів від цього населеного пункту. Про такі населені пункти міністр МОЗ Віктор Ляшко мабуть не чув і не знає.

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті