Бронювання працівників: результати зустрічі ЄБА з ключовими міністерствами

23 Травня 2025 10:00 Поділитися

Європейська Бізнес Асоціація (ЄБА) повідомляє про результати зустрічі з представниками Міністерства оборони України (Міноборони), Міністерства економіки України та Міністерства цифрової трансформації України щодо питання бронювання працівників.

Зазначається, що Міністерство цифрової трансформації наразі працює над альтернативним способом внесення даних для бронювання працівників критичних підприємств у реєстри, а саме надання компанією інформації про бронювання до відповідного державного органу, що визначив компанію критично важливою, який, зі свого боку, вноситиме дані в «Дію». Зараз така опція застосовується для деяких типів компаній (проєктів міжнародної технічної допомоги (МТД), працівників спеціалізованих установ Організації Об’єднаних Націй, членів наглядових рад та ін.).

Таке рішення є актуальним, оскільки на сьогодні вносити дані про військовозобов’язаних для бронювання працівників має керівник критичного підприємства. Проте в керівників-іноземців такої можливості немає, адже для цього потрібен доступ до Порталу «Дія».

Також під час зустрічі обговорювалися питання щодо подальшої цифровізації процесів військового обліку, нормативні зміни, які плануються найближчим часом, та інші актуальні для бізнесу запити. Зокрема, щодо врахування до загальної кількості військовозобов’язаних — мобілізованих працівників після 18 квітня 2024 р. Тестування нових обсягів у системі «Оберіг» триває, впровадження очікується найближчими тижнями.

Виявлено ситуації, коли статус бронювання у працівника в «Резерв+» раптово зникає. Тому Міноборони працюють над запуском push-повідомлень про скасування бронювання із вказанням причини в застосунку «Резерв+».

Повідомляється, що пропозицію щодо зменшення строку на бронювання з 72 до 24 год не підтримується Міністерством економіки, Міноборони та Генеральним штабом Збройних сил України через ризики зловживань. Натомість бізнес озвучив пропозицію щодо можливості подання заявки на повторне бронювання (тобто подовження чинних бронювань) заздалегідь, наприклад, за 1 міс до завершення поточного бронювання.

Зазначається, що міністерства, які визначили відповідну компанію критично важливою, проводитимуть їх системний моніторинг щодо відповідності критеріям критичності. Моніторинг відбуватиметься поступово і без встановлених термінів.

На сьогодні розглядається можливість автоматичного надання відстрочки для працівників, які виховують та утримують трьох дітей, якщо деякі з цих дітей не є рідними (діти дружини від попереднього шлюбу).

Крім того, порушувалося питання щодо проблем з актуалізацією даних у реєстрі «Оберіг», які відображаються у «Дії», адже дані про звільнених працівників інколи залишаються в реєстрі місяцями. Тому працівникам рекомендовано самостійно актуалізувати інформацію про місце роботи через застосунок «Резерв+».

За матеріалами eba.com.ua

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Додати свій

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті