За І кв. 2025 р. фахівці Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі — Держпродспоживслужба) виявили 96 випадків порушення вимог законодавства про рекламу у сфері медичних послуг і лікарських засобів. Про це повідомили у пресслужбі відомства.
«Найпоширеніші порушення в рекламі — це відсутність попередження про шкідливість самолікування, залучення лікарів та інших медичних працівників до рекламних матеріалів, а також використання маніпулятивних тверджень про «лікувальні властивості» дієтичних добавок. Такі дії вводять споживачів в оману та можуть завдати шкоди їхньому здоров’ю», — повідомив заступник голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
За вказані порушення суб’єктам господарювання нараховано штрафні санкції на загальну суму 255 тис. грн, з яких уже сплачено 175 тис. грн.
Вимоги до реклами лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації встановлені ст. 21 Закону України «Про рекламу».
Держпродспоживслужба нагадує рекламодавцям про необхідність відповідального підходу до змісту реклами та дотримання вимог чинного законодавства. Закликаємо споживачів критично оцінювати рекламну інформацію та повідомляти про виявлені порушення до територіальних органів Держпродспоживслужби.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим