ФАРМБЮДЖЕТ 2026: Дмитро Кутовий про принципи ефективної реклами за кордоном

03 Вересня 2025 4:17 Поділитися

Під час конференції «ФАРМБЮДЖЕТ 2026» Дмитро Кутовий, керуючий партнер NCG, представив доповідь «Реклама за кордоном: простіше, ніж здається». Він зазначив, що для того, аби реклама за кордоном була ефективною, потрібно дотримуватися певних принципів. Кожен виробник має розуміння розвитку свого бізнесу і свою бізнес-модель на кожному ринку. Однак ситуації, коли компанії працюють з підрядниками, уже закінчилися, тепер потрібно дотримуватися принципу співпраці з партнерами, і тільки розуміння та довіра дозволять досягти успіху.

Ефективності реклами за кордоном можна досягти лише в співпраці з українськими рекламними партнерами, в іншому випадку це буде складний шлях для однієї компанії. Формування співпраці дозволить вибудувати чітку послідовність точок контролю і розуміти, що відбувається на кожному етапі впровадження реклами.

Д. Кутовий додав, що всеукраїнська рекламна коаліція у 2022 р. почала систематизувати досвід багатьох країн і створила інструмент, який включає в себе інформацію щодо ринків реклами у 80 країнах у динаміці.

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Додати свій

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті