Конференція «ФАРМБЮДЖЕТ 2026» триває. У рамках заходу Тетяна Іванова, Product Owner Market Audit Україна компанії Proxima Research International, виступила з презентацією «PharmХplorer AI — розумні інсайти для управлінських рішень».
За даними Стенфордського університету, який досліджує впровадження штучного інтелекту в різні сфери життя, за результатами 2024 р., підтверджено, що штучний інтелект все більше впроваджується у повсякденне життя. Також, за даними Стенфордського університету, штучний інтелект доволі швидко інтегрується і в бізнес. Якщо порівнювати 2024 з 2023 р., то вдвічі збільшилася чисельність компаній, які готові інтегрувати штучний інтелект. Зміни відбуваються настільки швидко, що люди вже не справляються з обсягами інформації, даними, через що втрачають певні деталі під час аналізу і роблять необґрунтовані висновки. Штучний інтелект допомагає розв’язати цю проблему. Тому наразі людство стоїть на еволюційному етапі впровадження штучного інтелекту в повсякденне життя.
Т. Іванова представила PharmХplorer AI — інноваційний інструмент на базі штучного інтелекту, який, використовуючи дані аудиту фармацевтичного ринку України, може видавати аналітичні дані щодо продажу, виробників ліків тощо. Також інструмент може надавати розгорнуті чіткі відповіді на неповні запитання. Він формує відповіді в загальноприйнятих стандартах аналітики та використовує власні знання для формування відповідей.
У майбутньому в інструмент планується інтегрувати дані промоції проєктів і телевізійної та інтернет-реклами. Це дозволить оцінювати ефективність промоції. Також планується інтегрувати дані CRM-систем для реалізації функціоналу підтримки ухвалення рішень і підвищення ефективності служби Sales Force.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим