#1119 | Еженедельник АПТЕКА - страница 2

Аптечний саміт України–2017: коли результат виправдовує дії

Уже 10 років поспіль АПАУ відстоює інтереси аптечного бізнесу і фармацевтичних спеціалістів, займаючи активну позицію шляхом ведення постійного діалогу з владою. Одним із форматів такої взаємодії є проведення АПАУ щорічного Аптечного саміту України, який цього року відбувся 7 грудня в столичному «Mercure Kyiv Congress Centre»

Удосконалено спрощену процедуру державної реєстрації лікарських засобів

7 грудня у приміщенні Українського кризового медіа-центру відбувся прес-брифінг на тему «Спрощена реєстрація лікарських засобів: можливості для бізнесу та українського фармацевтичного ринку». У заході взяли участь Уляна Супрун, в.о. міністра охорони здоров’я України, Тетяна Думенко, директор ДП «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України» (далі — ДЕЦ), Андрій Гундер, президент Американської торговельної палати в Україні (American Chamber of Commerce in Ukraine — […]

Хто очолить новостворені підкомітети Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров’я?

5 грудня 2017 р. під головуванням Ольги Богомолець відбулося чергове засідання Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров’я (далі — Комітет), під час якого народні депутати встигли лише опрацювати питання щодо призначення голів новостворених підкомітетів. Також народні депутати заслухали звіт МОЗ України щодо виконання рекомендацій Рахункової палати України, наданих профільному міністерству за результатами аудиту ефективності використання бюджетних коштів на міжнародні […]

Digital-технологии в Фарме: как совместить полезное с приятным?

Результаты работы форума доказали, что сегодня мультиканальность — это не просто тренд, а необходимость. Какие возможности и подводные камни скрыты в образовательных программах для специалистов здравоохранения, как услышать клиента и как быть услышанным в наше время пресыщенности рекламой и цифровыми технологиями — такие темы оказались в фокусе второй части форума

Есть ли место креативу в фарминдустрии, или Где прячутся эффективные нестандартные идеи?

Обсудить эффективные подходы в продвижении healthcare-брендов, а также поговорить об инновационных коммуникациях в области здравоохранения можно было на мероприятии для лидеров маркетинга в фармацевтике «Healthcare Creative Forum»