Зміст номера #1405

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to documentation.

Удосконалення експертизи реєстраційних матеріалів на лікарські засоби: які новації пропонує МОЗ?

21 серпня Міністерство охорони здоров’я України оприлюднило для громадського обговорення проєкт наказу відомства «Про затвердження змін до Порядку проведення експертизи реєстраційних матеріалів на лікарські засоби, що подаються на державну реєстрацію (перереєстрацію), а також експертизи матеріалів про внесення змін до реєстраційних матеріалів протягом дії реєстраційного посвідчення» (далі — проєкт наказу). Які ж зміни до вказаного Порядку пропонується внести проєктом наказу? Перш за все, доповнити понятійний […]

Реімбурсація медичних виробів: що потрібно знати операторам ринку?

17 серпня Асоціацією «Оператори ринку медичних виробів» AMOMD® проводилася навчальна подія — діалог з регулятором з питань запровадження з 1 липня механізму реімбурсації медичних виробів. У ньому взяли участь представники МОЗ, Національної служби здоров’я України (НСЗУ), які надавали роз’яснення операторам ринку щодо участі та порядку перебігу програми реімбурсації. Модерували захід Павло Харчик, президент Асоціації AMOMD®, директор компанії «Калина медична виробнича […]

Програма реімбурсації продовжує розвиватися

Незважаючи на війну, Україна продовжує реалізацію соціальних програм, зокрема реімбурсації лікарських засобів. При цьому програма не тільки успішно реалізується, а й розширюється новими препаратами та нозологіями. За словами в.о. директора Південного міжрегіонального департаменту Національної служби здоров’я України (НСЗУ) Дениса Чорного, програма реімбурсації формується на підставі двох важливих факторів. Перший — це висока смертність від захворювань, другий — […]

Реклама фармбрендів у медіа: підсумки I півріччя 2023 р.

Згідно з попередніми оцінками Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), за підсумками поточного року рекламний ринок України може зрости на третину порівняно з попереднім. При цьому обсяги прямої телевізійної реклами можуть збільшитися на 45%, а інтернет-реклами — на 20%. У цій публікації пропонуємо ознайомитися з актуальними тенденціями на ринку реклами фармацевтичних брендів (лікарських засобів, медичних виробів, косметики, дієтичних добавок та дитячого харчування) на телебаченні (ТБ) та в інтернеті. Під час підготовки […]

Постачальники №34 (1405)

“O.L.KAR. ФАРМ-СЕРВІС” t/f (0432) 55-14-27 55-14-28. E‑mail: [email protected]. 21000, Вінниця, вул.Липовецька, 6-а. [>9800] Відділ по роботі з клієнтами: t(067) 621‑22‑24 t/f(04344) 2‑22‑46. 23500, Шаргород, вул.Фрунзе, 16. “АМЕТРИН” t(057) 714-06-03 (багатоканальний), t(057) 768-09-15 (секретар), Київ: t(044) 364-39-41. Гаряча лінія: t(800) 501-71-40. E‑mail: [email protected]; http://www.ametrin.biz, http://www.apteka95.com.ua. 61001, Харків, вул.Юр’ївська, 17 [>7900] Вітчизняний дистриб’ютор лікарських препаратів, медичних виробів та біологічно‑активних добавок на території України. […]