Зміст номера #498

Тендери. Від участі до перемоги

В середині червня 2005 р. в Інституті соціології НАН України відбувся семінар «Тендери за державні кошти. Від участі до перемоги», організатором якого виступило Консалтингове агентство з питань державних закупівель. Учасники семінару мали нагоду інтерактивно спілкуватися з фахівцями Міністерства економіки України, які ознайомили присутніх учасників з широким колом питань, що виникають під час підготовки та участі у тендерних закупівлях, при оскарженні результатів і правовому забезпеченні.

Власть и бизнес… Пока что монолог

Новая редакция «Лицензионных условий…», опубликованных в № 21 «Еженедельника АПТЕКА», вызвала желание высказать точку зрения обычного среднестатистического предпринимателя, хотя по опыту многочисленных публичных обсуждений при «старой власти» подозреваю, что надежда быть услышанным не так уж и велика.

Конструктивний потенціал з’їзду має бути використаний сповна

Редакція «Щотижневика АПТЕКА» продовжує цикл публікацій, присвячених VI Національному з’їзду фармацевтів України, який відбудеться наприкінці вересня у Харкові. Так, нещодавно ми отримали лист від колективу однієї з аптек Запоріжжя, у якому було піднято проблему необхідності встановлення правил та засад коректної промоційної діяльності операторів на фармацевтичному ринку, зокрема фармацевтичних та дистриб’юторських компаній, при їх роботі з аптечними закладами.

Який шлях обрати? Вивчення біоеквівалентності препаратів в Україні

24 червня 2005 р. в Міністерстві охорони здоров’я України відбувся семінар на тему «Підходи до вивчення біоеквівалентності генеричних лікарських засобів в Україні», організований ДП «Державний фармакологічний центр» МОЗ України.

ПЕРФТОРАН опять в Украине

В начале 2005 г. в Украине вновь зарегистрирован российский кровезаменитель с газотранспортной функцией ПЕРФТОРАН (НПФ «Перфторан», Россия). Препарат представляет собой эмульсию белого цвета с голубоватым оттенком, без запаха («голубая кровь»).

Вал продукции × шквал рекламы = КПД промоции? Телереклама ЛС в апреле 2005 г.

Рынок рекламы на телевидении динамично развивается. В условиях давления товарной массы импорта на фармрынок производители стремятся заявить о своих препаратах. Это еще больше усложнило и без того накаленную конкурентную ситуацию на рынке телевизионной рекламы ЛС в апреле 2005 г.

Выдача разрешений на маркетинг лекарственных препаратов с акцентом на многоисточниковые (генерические) препараты*

Приложения к Руководству ВОЗ для органов, регулирующих оборот лекарственных средств, 1999 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ 3. Многоисточниковые (генерические) лекарственные препараты: руководство по регистрационным требованиям для определения взаимозаменяемости (продолжение)

До проекту ліцензійних умов

Редакція «Щотижневика АПТЕКА» отримала зауваження та пропозиції до проекту «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами» від приватної виробничої фірми «Ацинус» (Кіровоград) та організації роботодавців у галузі фармацевтики та медицини Кіровоградської області.

Інформація про результати проведення торгів (тендерів) щодо закупівель товарів (робіт, послуг) за рахунок державних коштів

Документ в форматі PDF Для ознайомлення необхідно використовувати Adobe Acrobat Reader, який можна безкоштовно отримати на сервері Adobe. ???????????