Mylan та Pfizer анонсували створення нової компанії Viatris

11 Грудня 2019 5:55 Поділитися

Mylan та Pfizer оголосили, що назва нової компанії, яка буде створена шляхом об’єднання Mylan і Upjohn, підрозділу компанії Pfizer, буде Viatris.

Viatris походить від двох латинських слів «VIA», які в перекладі означає через, та «TRIS» — три, що втілює нову мету компанії – досягти трьох ключових цілей: розширення доступу до лікарських засобів, втілювати інновації для задоволення потреб пацієнтів та бути надійним партнером у сфері охорони здоров’я в усьому світі.

«Ми хотіли, щоб назва вирізняла нашу нову компанію і чітко пояснювала, яким чином ми станемо чемпіоном у галузі глобального здоров’я, — зазначив Роберт Дж. Курі (Robert J. Coury), який буде головою ради директорів нової компанії, як було оголошено раніше. — Ми створюємо компанію, яка не буде схожою на будь-яку іншу — компанію, орієнтовану на побудову більш обнадійливої та стійкої подорожі у сфері охорони здоров’я, яка надає можливість пацієнтам жити здоровіше на кожному етапі життя».

«Назва Viatris передає силу об’єднаної спадщини наших компаній і нашу спільну мету — забезпечити найвищу якість лікарських засобів для найбільшої кількості пацієнтів, яка тільки можлива, — повідомив Майкл Геттлер (Michael Goettler), президент групи підрозділу Upjohn, який буде виконувати функції головного виконавчого директора Viatris, як раніше було оголошено. — У нас є можливість забезпечити краще здоров’я, кращу допомогу та більшу цінність для пацієнтів та партнерів у всьому світі».

Сформована завдяки поєднанню двох взаємодоповнюючих підприємств, Viatris отримає сильну лідерську позицію Upjohn у Китаї та на ринках, що розвиваються, а значна присутність Mylan в США та Європі дозволить новій компанії суттєво розширити географічне покриття для широкого асортименту продукції Viatris та майбутніх продуктів.

Очікується, що в найближчі місяці акціонери Mylan проголосують за запропоноване об’єднання Mylan і Upjohn. Більше інформації про Viatris, включаючи повний склад керівної команди компанії, правління, акціонерний символ та логотип, буде доступно пізніше.

Клієнти та пацієнти будуть і надалі протягом найближчого часу мати доступ до брендів Mylan та Upjohn. Нова назва набуде чинності після завершення об’єднання, яке, як очікується, відбудеться в середині 2020 р. Дві компанії будуть продовжувати працювати як незалежні окремі організації до завершення процесу об’єднання.

За матеріалами www.businesswire.com

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*