Міністерство фінансів України (МФУ) інформує, що у розділі
1. Зміни до наказу Міністерства фінансів від 14.06.2016 р. № 547, що включають такі нові порядки:
- Порядок реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних РРО;
- Порядок визначення діапазону, видачі, резервування, використання фіскальних номерів, що присвоюються електронним розрахунковим документам під час роботи програмного РРО в режимі офлайн.
2. Зміни до Положення про форму та зміст розрахункових документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 р. № 13.
Наступним кроком є одержання зауважень і пропозицій від громадськості та їх опрацювання під час зустрічей з учасниками робочої групи щодо розробки нормативно-правових актів з РРО та погодження із профільними міністерствами та відомствами.
Чергова зустріч робочої групи відбулася 11 грудня 2019 р., на якій були присутні представники Департаменту податкової політики Мінфіну, Офісу підтримки реформ при Мінфіні, Державної податкової служби, інших центральних органів виконавчої влади, громадськості та експерти.
Підбиваючи підсумки зустрічі, Роман Гопцій, старший менеджер Офісу підтримки реформ, наголосив, що РРО запроваджується не з метою посилення контролю, а з метою відкриття нових можливостей для платників податків і вдосконалення відносин між податковою службою та бізнесом.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим