Кабінет Міністрів України (КМУ) постановою від 03.03.2020 р. № 159 затвердив особливості ведення електронного реєстру листків непрацездатності (далі — реєстр) до забезпечення інформаційної взаємодії електронної системи охорони здоров’я з реєстром.
У постанові зазначається, що до забезпечення інформаційної взаємодії еHealth з реєстром, Порядок організації ведення електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього, затверджений постановою КМУ від 17.04. 2019 р. № 328, застосовується з урахуванням того, що внесення даних про тимчасову непрацездатність у реєстр здійснюється особою, що засвідчила тимчасову непрацездатність, або уповноваженою особою.
Ці дії виконуватимуться з використанням веборієнтованого сервісу внесення даних про тимчасову непрацездатність до реєстру та кваліфікованого електронного підпису. Такі дані застосовуватимуться як медичний висновок та в подальшому стануть єдиною підставою для створення листка непрацездатності.
За дату (час) реєстрації медичного висновку прийматиметься дата (час) електронної позначки часу, що невід’ємно пов’язана з кваліфікованим електронним підписом .
Окрім того, Міністерству охорони здоров’я України доручено до 1 квітня 2020 р. розробити та затвердити за погодженням з Фондом соціального страхування порядок видачі, продовження та обліку листків непрацездатності.
Пенсійний фонд України, у свою чергу, має до 1 квітня 2020 р. забезпечити:
- створення та проведення дослідної експлуатації програмних засобів веборієнтованого сервісу;
- реєстрацію у веборієнтованому сервісі користувачів.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим