Завдання номер один — подбати про безпеку аптекарів під час карантину

Провізори, фармацевти та інші працівники — ті, хто сьогодні першими зустрічають пацієнтів в аптеці, знаходяться в зоні ризику, спілкуючись щоденно з хворими. Подбати про їх безпеку під час карантину у зв’язку з поширенням на території України вірусу COVID-19 — першочергове завдання власників аптек, директорів, топ-менеджерів. ГС «Аптечна професійна асоціація України (АПАУ)» звертається з проханням не бути байдужими до проблеми, з якою нині бореться весь світ, та максимально подбати не тільки про пацієнтів, але й про аптечних працівників. Деякі аптечні мережі, як, наприклад, мережа аптек «D.S.», уже розробили певні заходи, спрямовані на те, аби аптекарі були максимально захищеними, не залишалися з проблемою сьогодення наодинці.

Тож одна з перших рекомендацій — забезпечити усіх працівників (аптек, офісу, аптечного складу) індивідуальними засобами захисту, створити умови для обробки рук антисептиками. Компанія «D.S.» застрахувала своїх працівників на випадок захворювання на коронавірус COVID-19, уклавши відповідні договори зі страховою компа­нією. Радимо іншим також це зробити. Не завадить підтримати колективи матеріально. Це може бути як одноразова грошова допомога, так і допомога у придбанні препаратів противірусної дії, для зміцнення імунітету, вітамінізації тощо, згідно з особистими потребами кожного.

У зв’язку з тим, що транспортне з’єднання у багатьох регіонах нині відсутнє, пропонуємо подбати про доставку працівників аптек до робочих місць чи компенсацію оплати їх проїзду.

Радимо узгоджувати індивідуальні графіки роботи працівникам за наявності особливих потреб та/або сімейних обставин. Не виняток — дистанційна робота для тих, хто може виконувати її без прив’язки до робочого місця.

Важливо налагодити оперативне інформування персоналу засобами корпоративного зв’язку та електронного документообігу (нормативні, розпорядчі, методичні документи) — стосовно порядку дій, організації роботи, особливостей виробничих процедур на час карантину, а також затвердити плани дій для працівників у надзвичайній ситуації за наявності перших проявів симптомів респіраторних захворювань.

Аптеки мають бути вже забезпечені актуальними сигнальними оголошеннями для клієнтів (розміщені у зоні входу, у торгових залах, біля кас) — із важливими вказівками для належної безпеки персоналу і самих відвідувачів в умовах карантину.

Не забувайте всіма можливими способами (сайт, соціальні мережі, розсилки електронною пош­тою, персональні сповіщення у месенджерах) інформувати клієнтів щодо правил поведінки під час епідемії коронавірусу та при відвідуванні аптек на час карантину із пріоритетною рекомендацією онлайн-резервування аптечних товарів на сайті мережі або через мобільний додаток.

Наголошуємо, що вкрай необхідними залишаються регулярна дезінфекція і санітарна обробка приміщень та обладнання — згідно з нормативними вимогами МОЗ України.

Звісно ж, у кожного може бути власне бачення щодо цього, різні можливості й підходи. Але дуже правильно написала днями в одній зі своїх публікацій «Аптека гормональних препаратів», зазначивши, що нині саме працівники аптек знаходяться на передовій боротьби з коронавірусом. Це люди, на яких не розповсюджується карантин. Бо саме вони відпускають хворим необхідні ліки і дбають про повноцінну фармацевтичну опіку. Фармацевти та провізори працюють на межі можливостей, щоб максимально якісно надавати свої послуги усім клієнтам, які до них звертаються. Треба цінувати це і підтримувати їх у цей нелегкий час.

Володимир Руденко,
директор ГС «Аптечна професійна асоціація України»

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Інші статті розділу


Останні новини та статті