В умовах пандемії коронавірусу фармацевтичний маркетинг посувається до неособистих digital-комунікацій. Це стосується й роботи у командах, і проведення зустрічей (як повідомляє FiercePharma, деякі компанії вдаються до відеодзвінків, віртуальних засідань), й роботи медичних представників з надання інформації професіоналам охорони здоров’я.
Як вплине відсутність медпредставників «у полі» на обсяги продажу? Існуюча нині модель комунікації медичних працівників з професійною аудиторією може кардинально змінитися, вважає Венді Блекберн, виконавчий віцепрезидент з маркетингу та зв’язків маркетингового агентства Intouch Solutions.
Генеральний директор Indegene Маніш Гупта відзначає безпрецедентне збільшення неособистих цифрових комунікацій з боку компаній, що працюють у сфері охорони здоров’я, у всьому світі. Так, в США та Європі збільшують кількість контенту на вебсайтах, в e-mail розсилках та мобільних додатках, глобально збільшується потреба в інформаційних кампаніях та омніканальному маркетингу, спостерігається сплеск попиту на віртуальні зустрічі та симпозіуми в країнах Європи, Азіатсько-Тихоокеанського регіону.
«Живі» маркетингові заходи (зокрема медичні конференції, благодійні акції) переносяться або скасовуються, або ж, якщо це можливо, проводяться віртуально, що зумовлює необхідність повністю переосмислювати існуючі підходи, адаптувати та креативно застосовувати цифрові засоби та технології.
За матеріалами www.fiercepharma.com
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим