COVID-19 і недобросовісна реклама ліків: АМКУ надає рекомендації фармринку

31 Березня 2020 6:12 Поділитися

До Антимонопольного комітету України (далі — АМКУ) надходять запити громадян щодо реклами препаратів «від COVID-19». Такі «чудодійні» властивості вакцин, ліків, дієтичних добавок можна побачити, зокрема, і в рекламних блоках українських телеканалів.

«На жаль, ці псевдорекламні оголошення (бо справжня реклама все ж інформує про реальні властивості продуктів) можуть ввести споживача в оману, адже згідно з офіційною позицією Всесвітньої організації охорони здоров’я та Міністерства охорони здоров’я України на сьогодні немає підтверджених ліків від нового коронавірусу», — повідомляють у пресслужбі АМКУ.

У цих умовах АМКУ надає обов’язкові для розгляду рекомендації виробникам ліків, рекламним холдингам та українським телеканалам: утриматися від реклами лікарських засобів, зміст якої стосується лікування та/або профілактики коронавірусів, без належного обґрунтування відповідно до чинного законодавства, зокрема без наявності офіційних рекомендацій МОЗ України.

Повний текст рекомендацій буде розміщено на сайті АМКУ найближчим часом.

Тобто АМКУ вимагає від рекламодавців (виробників ліків), рекламних холдингів (тих, хто створює рекламні повідомлення та/або розміщує їх у ЗМІ) та телебачення (найбільшого каналу інформування населення) не створювати й не поширювати рекламу, яка може вводити в оману глядача щодо здатності ліків запобігти або ж вилікувати COVID-19.

В АМКУ нагадують, що введення в оману споживача є порушенням Закону Украї­ни «Про захист від недобросовісної конкуренції».

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті