Онлайн-семінар «Антиконкурентні дії та оскарження в АМКУ: нове в законодавстві та практичні кейси»

12 Травня 2020 10:52 Поділитися

Асоціація «Оператори ринку медичних виробів»  (AMOMD™) спільно з правничою групою «КОЛАРЕС» та за партнерської підтримки компаній «МОРІОН» та «УКРКОМЕКСПО» проведе вже 4-й онлайн-семінар, на порядку денному якого наші спікери зосередять вашу увагу на широкому колі питань щодо антиконкурентних дій та оскарження публічних закупівель в Антимонопольному комітеті України (АМКУ).

Враховуючи подовження Урядом України карантинного режиму до 22 травня включно, організатори пропонують онлайн-майданчик для спілкування та обміну набутим досвідом в умовах карантину.

Онлайн-семінар буде корисним для широкого кола суб’єктів господарювання, зокрема на ринку медичних виробів, лікарських засобів, дезінфекційних засобів та засобів індивідуального захисту, які цікавляться даною темою та беруть участь у публічних закупівлях.

Дата: четвер, 21 травня 2020 р.

Час: 11.00–16.00 з перервою.

Місце проведення: дистанційно через платформу ZOOM.

Спікери:

  • Ірина Григорчук, адвокат в правничій групі «Коларес»;
  • Ірина Кепич, адвокат в правничій групі «Коларес».

Модератори:

  • Дар’я Бондаренко, виконавчий директор AMOMD.

Робоча мова семінару: українська.

Детальна програма онлайн-семінару

Блок 1. Захищаємося від недобросовісної конкуренції:

1. Антиконкурентні узгоджені дії:

1.1. Спотворення результатів торгів. Які дії спотворюють результати торгів та обмежують конкуренцію. Чи обов’язково повинен бути негативний наслідок узгоджених дій.

1.2. Розгляд типових помилок учасників торгів: ідентичне оформлення документів, постійний «непереможець».

1.3. Справа «автозаправок».

1.4. Притягнення до відповідальності.

1.5. Уникнення сплати штрафних санкцій. Застосування Рекомендаційних роз’яснень АМКУ від 09.08.2016 р. № 39-рр. Чи діють Рекомендаційні роз’яснення на практиці?

1.6. Право АМКУ на доступ до банківської таємниці. Нове в законодавстві.

1.7. Вивчаємо проєкт закону про внесення змін до деяких законів України щодо конкуренційно-антимонопольної реформи від 14.01.2020 р. № 2730. Чи заживемо по-новому? Роль Вищого суду з питань інтелектуальної власності та економічної конкуренції в регулюванні конкуренції. Інституційна роль АМКУ. Як вплине право АМКУ видавати накази про стягнення штрафу? Ви здійснили антиконкурентні узгоджені дії чи зловживаєте монопольним становищем і вас можуть поділити?

2. Зловживання домінуючим становищем:

2.1. Об’єкти визначення монопольного становища:

    • суб’єкт господарювання;
    • група суб’єктів господарювання;
    • обставини, які визначають на відповідному товарному ринку умови здійснення господарської діяльності щодо товарів, послуг, робіт.

2.2. Чому холдинг можуть визнати не монополістом, а державне підприємство таким, що зловживає монополією?

2.3. Роль споживача у визнанні монополістом.

2.4. Джерела інформації щодо визначення монопольного становища.

3. Поширення інформації, що вводить в оману.

3.1. Називаємо та маркуємо продукцію правильно. Інформація, що не відповідає дійсності. Чому не можна писати неправду? Оманлива інформація про властивості продукту («низькі ціни»).

3.2. Як правильно провести акцію. Неповна інформація щодо правил проведення акції.

3.3. «Новинка законодавства» — порівняльна реклама. Як бізнесу з цим «жити»?

Блок 2. Оскарження публічних закупівель в АМКУ.

1. Вивчення вимог тендерної документації. Виявлення дискримінаційних вимог.

2. Види скарг та порядок їх подання.

3. Оскарження вимог тендерної документації:

3.1. Кваліфікаційні критерії в тендерній документації.

3.2. Технічні вимоги в тендерній документації.

3.3. Інші вимоги тендерної документації, які можуть бути успішно оскаржені до АМКУ.

4. Оскарження рішення Замовника про неправомірне відхилення.

5. Оскарження рішення Замовника про допущення до аукціону або визначення переможця.

6. Вимоги до скарги.

7. Строки оскарження.

8. Аналіз нової практики АМКУ. Цікаві кейси.

9. Типові помилки учасників при оскарженні процедур закупівель.

10. Оскарження рішень АМКУ до суду. Практика оскарження. Цікаві кейси.

Також програмою буде передбачено традиційний блок «Q&A»: усі зареєстровані учасники зможуть поставити питання, які їх хвилюють, та отримати відповідь на них під час онлайн-семінару.

Крім того, після завершення онлайн-семінару буде сформульовано висновки та рекомендації, а усім слухачам, за необхідності, буде надіслано сертифікати про участь, що є невід’ємною частиною підтвердження проходження навчання для внутрішніх аудиторів системи управління якістю на підприємстві.

УМОВИ УЧАСТІ

Організаційний внесок за одного учасника — 1250 грн (без ПДВ).

Система знижок:

  • знижка за умови ранньої реєстрації — 20% (організаційний внесок зі знижкою за одного учасника 1000 грн без ПДВ);
  • спеціальні умови для членів Асоціації «Оператори ринку медичних виробів» (AMOMD™) — знижка 30% (організаційний внесок зі знижкою за одного учасника — 875 грн без ПДВ).

УВАГА! Знижки не підсумовуються!

Для реєстрації заповніть, будь ласка, заявку, що додається, або через електронну форму на сайті Асоціації за посиланням.

З питань реєстрації та умов участі, будь ласка, звертайтеся:

  • до компанії«УКРКОМЕКСПО», тел.: +38 (050) 388-78-74, e-mail: conference@ukrcomexpo.com;
  • до представників пресслужби Асоціації, тел.: +38 (044) 360-63-26, e-mail: inbox@amomd.com.

Ми будемо раді вашій участі у цій онлайн-події!

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті