ДП «Електронне здоров’я» відповідає на найпоширеніші запитання щодо системи eHealth

07 Серпня 2020 12:20 Поділитися

Державне підприємство «Електронне здоров’я» на своїй сторінці у Facebook відповідає на найпоширеніші запитання, які пов’язані із системою eHealth.

Чому приходять смс з кодом електронного направлення/рецепта, якщо ви не зверталися до лікаря?

У системі eHealth є три типи смс, які надходять при укладанні декларацій, при отриманні е-рецепта та при направленні до лікаря. Ці повідомлення містять коди-підтвердження, тобто без цих кодів та без вашої особистої присутності скористатися цими сервісами замість вас неможливо.

Якщо ви не зверталися за направленням чи рецептом за програмою «Доступні ліки» до лікаря, то швидше за все, лікар зробив помилку в номері телефону, коли надіслав підтвердження про направлення іншому пацієнту.

Що таке МІС та як відбувається взаємодія з системою eHealth?

МІС (медична інформаційна система) — приватний програмний продукт, через який лікар взаємодіє з системою eHealth. МІС розробляються приватними компаніями та надають сервіси для всіх типів користувачів: пацієнтів, лікарів, керівництва закладу, а також аптечних закладів.

Часто виникає запитання: в чому ж різниця між eHealth та ЕСОЗ?

Система eHealth — багатофункціональна екосистема, яка включає сукупність ІТ-систем, політик, стандартів та способів мислення. Електронна система охорони здоров’я (ЕСОЗ) — частина системи eHealth, що включає центральну базу даних та МІС.

За матеріалами facebook.com/ezdorovya

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті