Ведення Реєстру медичних висновків у системі eHealth: набув чинності відповідний наказ МОЗ

02 Жовтня 2020 2:49 Поділитися

1 жовтня набув чинності наказ МОЗ України від 18.09.2020 р. № 2136 «Деякі питання ведення Реєстру медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я», яким, зокрема, затверджено:

Порядок ведення поширюється на заклади охорони здоров’я та фізичних осіб — підприємців, які одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики та формують медичні висновки відповідного виду, фізичних та юридичних осіб, які зареєстровані в електронній системі охорони здоров’я і мають права доступу відповідно до Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я, затвердженого постановою КМУ від 25.04.2018 р. № 411.

Реєстр медичних висновків (далі — Реєстр) створюється та ведеться в центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я (далі — система eHealth) та формується з медичних висновків, що внесені до системи eHealth. Медичні висновки, що внесені до Реєстру, визначають як первинну облікову медичну документацію в електронній формі.

Медичні висновки, що вносяться до Реєстру, підписуються кваліфікованим електронним підписом лікаря.

Запис про медичний висновок у Реєстрі містить, зокрема, такі відомості:

  • номер запису в Реєстрі;
  • дату та час формування і реєстрації медичного висновку в Реєстрі;
  • вид медичного висновку;
  • суть висновку лікаря відповідно до виду медичного висновку;
  • строк дії медичного висновку або зазначення «безстроково» та інше.

Персональні дані, які міститимуться в Реєстрі у формі посилань на записи в інших реєстрах системи, оброблятимуться протягом строку, визначеного порядками ведення відповідних реєстрів. Після закінчення строку обробки персональних даних медичні висновки зберігатимуться в системі в знеособленому вигляді безстроково. Система забезпечує фіксацію та збереження інформації про всі операції, пов’язані з обробкою персональних даних і доступом до них.

Зміни до медичного висновку вноситимуться шляхом створення нового запису в Реєстрі з одночасним проставленням відмітки про відміну запису, до якого вносяться зміни. Початковий зміст інформації, що міститься в медичному висновку, зберігатиметься в центральній базі даних та не підлягатиме зміні чи видаленню.

На прохання пацієнта (його законного представника) медичний працівник з правом доступу до відповідних даних у системі повинен надати йому інформацію про цього пацієнта, що міститься в Реєстрі, у формі витягу з Реєстру.

Згідно з постановою № 2136 обов’язок зі створення Реєстру медичних висновків як складової центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я покладається на Національну службу здоров’я України.

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті