Проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів»

ПОВІДОМЛЕННЯ

про оприлюднення проєкту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів»

Міністерством охорони здоров’я України на громадське обговорення пропонується проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів» (далі — проєкт постанови).

Проєкт постанови розроблений з метою забезпечення безперервності виконання функцій Держлікслужби у сфері обігу наркотичних засобі, психотропних речовин і прекурсорів під час воєнного стану в частині ввезення на територію України, вивезення з території України та транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, а також видачі дозволів на імпорт в Україну або експорт з України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що надходять як гуманітарна допомога.

Проєкт постанови, та супровідні документи до нього оприлюднені шляхом розміщення на офіційному вебсайті Міністерства охорони здоров’я України (www.moz.gov.ua).

Пропозиції та зауваження до проєкту постанови просимо надсилати протягом 30 днів з дати публікації на адресу МОЗ України у письмовому або електронному вигляді за адресою: вул. Грушевського, 7, м. Київ, 01601, телефон: (044) 253-72-71, (e-mail: [email protected]).

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проєкту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів»

  1. Мета

Проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів» (далі — проєкт акта) розроблений з метою забезпечення безперервності виконання функцій Держлікслужби у сфері обігу наркотичних засобі, психотропних речовин і прекурсорів під час воєнного стану в частині ввезення на територію України, вивезення з території України та транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, а також видачі дозволів на імпорт в Україну або експорт з України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що надходять як гуманітарна допомога.

  1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проєкт акта розроблено у зв’язку з необхідністю встановлення чітко визначених механізмів ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів під час воєнного стану, а також видачі дозволів на імпорт в Україну або експорт з України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що надходять як гуманітарна допомога.

Враховуючи умови воєнного стану, згідно з якими функціонування тих чи інших пунктів пропуску через державний кордон може бути тимчасово припинено, в проєкті акту передбачено можливість ввезення або вивезення суб’єктами господарювання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів через функціонуючі пункти пропуску, визначені переліком пунктів пропуску через митний кордон України, через які дозволяється переміщення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2002 року № 1950.

Також зменшено перелік документів, що додається суб’єктом господарювання до заяви на отримання дозволу — на період воєнного стану видача дозволів на ввезення на територію України або вивезення з території України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів здійснюється без експертного висновку, виданого уповноваженою на те Держлікслужбою установою.

  1. Основні положення проєкту акта

Проєкт акта передбачає внесення змін до Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 1997 року № 146, в частині ввезення на територію України, вивезення з території України та транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.

  1. Правові аспекти

У даній сфері суспільних відносин діють такі нормативно-правові акти:

Конституція України;

Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64 «Про введення воєнного стану в Україні», затверджений Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні»;

Указ Президента України від 14 березня 2022 року № 133 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затверджений Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»;

Закон України «Про правовий режим воєнного стану»;

Закон України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори»;

постанова Кабінету Міністрів України від 3 лютого 1997 року № 146 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів»;

Положення про Державну службу України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2015 року № 647.

  1. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація проєкту акта не потребує фінансування з державного та/або місцевого бюджетів.

  1. Позиція заінтересованих сторін

Проєкт акта потребує проведення публічних консультацій з громадськістю шляхом розміщення на офіційному вебсайті Міністерства охорони здоров’я України.

Проєкт акта не стосується питань соціально-трудової сфери, функціонування місцевого самоврядування, прав та інтересів територіальних громад, місцевого та регіонального розвитку, прав осіб з інвалідністю, функціонування і застосування української мови як державної, тому не потребує погодження із уповноваженими представниками всеукраїнських асоціацій органів місцевого самоврядування чи відповідними органами місцевого самоврядування, уповноваженими представниками всеукраїнських профспілок, їх об’єднаннями та всеукраїнськими об’єднаннями організацій роботодавців, Урядовим уповноваженим з прав осіб з інвалідністю та всеукраїнськими громадськими організаціями осіб з інвалідністю, їх спілками, Уповноваженим із захисту державної мови.

Проєкт акта не стосується сфери наукової та науково-технічної діяльності.

Проєкт акта потребує погодження з Міністерством фінансів України, Міністерством економіки України, Міністерством цифрової трансформації України та Державною регуляторною службою України. Проєкт акта потребує проведення правової експертизи у Міністерстві юстиції України.

  1. Оцінка відповідності

Проєкт акта не містить положень, що стосуються зобов’язань України у сфері європейської інтеграції, прав та свобод, гарантованих Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, впливають на забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, не містять ризики вчинення корупційних правопорушень та правопорушень, пов’язаних з корупцією, не створюють підстав для дискримінації.

Громадська антикорупційна, громадська антидискримінаційна та громадська гендерно-правова експертизи не проводилась. Проєкт акта потребує направлення до Національного агентства з питань запобігання корупції для визначення необхідності проведення антикорупційної експертизи. Проєкт акта потребує направлення до Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції Секретаріату Кабінету Міністрів України для проведення експертизи на відповідність зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції, у тому числі міжнародно-правовим, та праву Європейського Союзу (aquis ЄС).

  1. Прогноз результатів

Реалізація проєкту акта матиме впливу на ринкове середовище та права та інтереси суб’єктів господарювання, які мають намір здійснювати господарську діяльність з ввезення на територію України, вивезення з території України або транзит через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.

Реалізація проєкту акта матиме впливу на ринкове середовище, забезпечення захисту прав та інтересів громадян і держави; розвиток регіонів, підвищення чи зниження спроможності територіальних громад; ринок праці, рівень зайнятості населення; громадське здоров’я, покращення чи погіршення стану здоров’я населення або його окремих груп; екологію та навколишнє природне середовище, обсяг природних ресурсів, рівень забруднення атмосферного повітря, води, земель, зокрема забруднення утвореними відходами, інші суспільні відносини.

Вплив на інтереси заінтересованих сторін:

Заінтересована сторона Вплив реалізації акта на заінтересовану сторону Пояснення очікуваного впливу
Суб’єкти господарювання Позитивний Запровадження механізму ввезення на територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів в умовах воєнного стану
Держава Позитивний Забезпеченння безперервності виконання функцій Держлікслужби
Громадяни Позитивний Забезпеченння доступності лікарських засобів в умовах воєнного стану

Міністр охорони здоров’я УкраїниВіктор Ляшко

Проєкт

оприлюднено на сайті МОЗ України

30.08.2022 р.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Кабінет Міністрів України постановляє:

  1. Внести до Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 1997 р. № 146 (Офіційний вісник України, 1997 р., № 6, ст. 78; 2001 р. № 13, ст. 556; 2010 р. № 78, ст. 2762; 2011 р. № 85, ст. 3112; 2016 р. № 4, ст. 239; 2022 р. № 25, ст. 1373) зміни, що додаються.
  2. Суб’єкти господарювання, які отримали відповідно до цієї постанови дозволи на ввезення на територію України, вивезення з території України або транзит через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів в умовах воєнного стану, протягом 30 календарних днів з дня припинення або скасування воєнного стану повинні забезпечити подання документів в паперовій або електронній формі відповідно до Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 1997 р. № 146 (Офіційний вісник України, 1997 р., число 6, ст. 78).
  3. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 3 травня 2022 р. № 527 «Про внесення зміни до Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів» (Офіційний вісник України 2022р., № 40, ст. 2159).

Прем’єр-міністр УкраїниД. Шмигаль

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

ЗМІНИ,

що вносяться до Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

  1. Пункт 2 доповнити абзацом такого змісту:

«Інформація про прийняті рішення щодо видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзит через територію України формується за формою, згідно з додатком 4 до цього Порядку, та оприлюднюється на офіційному веб-сайті Держлікслужби.».

  1. Пункт 7 після слова «епідемій» доповнити словами «, введення воєнного стану в Україні».
  2. Пункт 18 доповнити абзацами такого змісту:

«В умовах воєнного стану для одержання дозволу на право транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів підприємство подає документи в електронній формі.

Підприємство, що отримало дозвіл на право транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, повинне забезпечити ввезення та вивезення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів через відповідні пункти пропуску через державний кордон України, які визначено постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2002 р. № 1950 «Про затвердження переліку пунктів пропуску через митний кордон України, через які дозволяється переміщення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів» (Офіційний вісник України, 2002 р., № 52, ст. 2371), та повідомити Держлікслужбу про ввезення та вивезення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів із зазначенням таких пунктів пропуску протягом двох робочих днів».

  1. Розділ «Порядок видачі дозволу на ввезення на територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів в умовах воєнного стану» викласти в такій редакції:

«Порядок видачі дозволу на право ввезення на територію України або вивезення з території України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів в умовах воєнного стану

  1. Для одержання дозволу на право ввезення або вивезення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, включених до переліку контрольованих речовин, суб’єкт господарювання, що має право на провадження діяльності у сфері обігу таких речовин, подає до Держлікслужби такі документи в електронній формі: 1) заява на бланку суб’єкта господарювання на ім’я Голови Держлікслужби, в якій зазначаються:

мета, з якою здійснюється ввезення або вивезення;

повні найменування, адреса об’єкта нерухомого майна, контактні дані: номери телефону, факсу, адреса електронної пошти, адреса офіційної сторінки в мережі Інтернет веб-сайту (за наявності) імпортера та/або вантажоодержувача, та експортера;

міжнародна непатентована назва продукції (у разі наявності) та (або) перша назва, під якою вона була випущена, та (або) назва, під якою вона виробляється в країнах-імпортерах та країнах-експортерах;

кількість наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що повинні бути ввезені або вивезені;

лікарська форма наркотичного засобу, психотропної речовини і прекурсора;

назва та кількість наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, включених до переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що підлягають спеціальному контролю згідно із законодавством України, які ввозяться або вивозяться за контрактом;

найменування підприємства-виробника, номер телефону, адреса електронної пошти тощо;

номер контракту поставки;

вартість контракту поставки; найменування і кількість одиниць тари — для наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у вигляді субстанції, яка використовується для виробництва лікарських засобів;

вид транспортного засобу для поставки;

строк здійснення поставки;

найменування пункту пропуску через державний кордон України, через який здійснюватиметься ввезення або вивезення;

2) рахунок-фактура або рахунок-проформа, що підтверджує відомості про кількість наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що будуть ввозитися на територію України або вивозяться з території України;

3) засвідчена заявником копія контракту, згідно з яким здійснюється ввезення на територію України або вивезення з території України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;

4) засвідчена заявником копія реєстраційного посвідчення на лікарські засоби, які ввозяться на територію України або вивозяться з території України;

5) засвідчені заявником відомості про кількісний хімічний склад наркотичного засобу або психотропної речовини або прекурсору за показниками специфікації або відповідної технічної документації виробника (експортера);

6) зобов’язання підприємства-імпортера про використання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів тільки для заявлених цілей (у випадку ввезення на територію України).

На заяву та документи, які додаються накладається електронний підпис заявника відповідно до вимог законодавства у сфері електронних документів, електронного документообігу та електронних довірчих послуг.

Видача дозволу здійснюється виключно за погодженням із СБУ. На період воєнного стану видача дозволів на право ввезення на територію України або вивезення з території України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів здійснюється без експертного висновку, виданого уповноваженою на те Держлікслужбою установою.

Суб’єкт господарювання, який отримав дозвіл на право ввезення на територію України або вивезення з території України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, повинен забезпечити ввезення або вивезення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів через пункт пропуску згідно з переліком пунктів пропуску через державний кордон України, через які дозволяється переміщення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2002 р. № 1950 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 52, ст. 2371), та повідомити Держлікслужбу про ввезення або вивезення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів із зазначенням такого пункту пропуску у дводенний термін.».

  1. Доповнити Порядок додатком 4 такого змісту:

«Додаток 4

до Порядку видачі дозволів

на право ввезення на територію України,

вивезення з території України або

транзиту через територію України

наркотичних засобів, психотропних

речовин і прекурсорів

ФОРМА ВЕДЕННЯ

виданих дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзит через територію України

№ п/п Імпортер (назва, адреса) Експортер (назва, адреса) № дозволу Дата видачі дозволу Дозвіл дійсний до Назва та кількість лікарських засобів, продукції, товарів, що містять наркотичні засоби, психотропні речовини, прекурсори Назва та кількість наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів Вид тари та її кількість Номер та дата національного дозволу на імпорт, ким виданий (у випадку експорту) Вид транспорту Назва митниці та пункту пропуску через державний кордон України (для транзиту — назви митниць та пунктів пропуску)»

ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ

до проєкту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів»

Зміст положення акта законодавства Зміст відповідного положення проєкту акта
2. Імпорт та експорт наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів здійснюються підприємствами за умови одержання дозволу на кожну окрему операцію, який видається Держлікслужбою. Видача дозволу здійснюється за узгодженням з СБУ.

Видача (відмова у видачі, переоформлення, видача дубліката, анулювання) дозволу здійснюється відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

Норма відсутня.

2. Імпорт та експорт наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів здійснюються підприємствами за умови одержання дозволу на кожну окрему операцію, який видається Держлікслужбою.

Видача дозволу здійснюється за узгодженням з СБУ. Видача (відмова у видачі, переоформлення, видача дубліката, анулювання) дозволу здійснюється відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

Інформація про прийняті рішення щодо видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзит через територію України формується за формою, наведеною у додатку № 4 до цього Порядку, та оприлюднюється на офіційному вебсайті Держлікслужби.

7. Безплатно видаються дозволи на імпорт в Україну або експорт з України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що надходять як гуманітарна допомога, у випадках стихійного лиха, катастроф та епідемій, або мають бути ввезені на територію України як зразки для МОЗ. 7. Безплатно видаються дозволи на імпорт в Україну або експорт з України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що надходять як гуманітарна допомога, у випадках стихійного лиха, катастроф та епідемій, введення воєнного стану в Україні, або мають бути ввезені на територію України як зразки для МОЗ.
18. Для одержання дозволу на право транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів підприємством подаються такі документи:

1) заява на бланку підприємства на ім’я голови Держлікслужби, в якій зазначаються:

повні назви, точні адреси, номери телефонів (телефаксів) експортера та імпортера;

назва та кількість наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, які підлягають транзиту;

лікарська форма наркотичного засобу, психотропної речовини і прекурсору або назва продукції, що містить прекурсори, включені до списку № 2 таблиці IV;

номер контракту поставки;

вид транспорту для поставки; назва пунктів пропуску на державному кордоні, через які здійснюватиметься ввезення та вивезення;

2) копія контракту, завірена печатками підприємства (за наявності), згідно з яким здійснюється поставка;

3) засвідчені заявником відомості про кількісний хімічний склад наркотичного засобу або психотропної речовини, або прекурсору за показниками специфікації або відповідної технічної документації виробника (експортера або імпортера).

Підприємство у кожному конкретному випадку поставки повинне надати свідоцтво (національний сертифікат) держав імпортера та експортера на здійснення експортно-імпортних операцій.

Якщо в державі-імпортері немає процедури оформлення національного сертифіката або не надаються гарантії, уповноваженим органом держави-імпортера оформляється його аналог.

Норма відсутня.

18. Для одержання дозволу на право транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів підприємством подаються такі документи:

1) заява на бланку підприємства на ім’я голови Держлікслужби, в якій зазначаються:

повні назви, точні адреси, номери телефонів (телефаксів) експортера та імпортера;

назва та кількість наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, які підлягають транзиту;

лікарська форма наркотичного засобу, психотропної речовини і прекурсору або назва продукції, що містить прекурсори, включені до списку № 2 таблиці IV;

номер контракту поставки;

вид транспорту для поставки; назва пунктів пропуску на державному кордоні, через які здійснюватиметься ввезення та вивезення;

2) копія контракту, завірена печатками підприємства (за наявності), згідно з яким здійснюється поставка;

3) засвідчені заявником відомості про кількісний хімічний склад наркотичного засобу або психотропної речовини, або прекурсору за показниками специфікації або відповідної технічної документації виробника (експортера або імпортера).

Підприємство у кожному конкретному випадку поставки повинне надати свідоцтво (національний сертифікат) держав імпортера та експортера на здійснення експортно-імпортних операцій.

Якщо в державі-імпортері немає процедури оформлення національного сертифіката або не надаються гарантії, уповноваженим органом держави-імпортера оформляється його аналог.

В умовах воєнного стану для одержання дозволу на право транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів підприємство подає документи в електронній формі.

Підприємство, що отримало дозвіл на транзит через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, повинне забезпечити ввезення та вивезення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів через пункти пропуску згідно з переліком пунктів пропуску через митний кордон України, через які дозволяється переміщення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2002 р. № 1950 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 52, ст. 2371), та повідомити Держлікслужбу про ввезення та вивезення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів із зазначенням таких пунктів пропуску протягом двох робочих днів.

Порядок видачі дозволу на ввезення на територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів в умовах воєнного стану Порядок видачі дозволу на ввезення на територію України або вивезення з території України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів в умовах воєнного стану
19. Для одержання дозволу на ввезення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, включених до переліку контрольованих речовин, у вигляді лікарських засобів, а також лікарських засобів, до складу яких входять включені до переліку контрольовані речовини, суб’єкт господарювання, що має право на провадження діяльності у сфері обігу таких речовин, подає до Держлікслужби такі документи в електронній формі:

1) заява на бланку суб’єкта господарювання на ім’я Голови Держлікслужби, в якій зазначаються:

мета, з якою здійснюється ввезення;

повні найменування, точні адреси, номери телефонів (телефаксів) імпортера (вантажоодержувача) та експортера;

міжнародна непатентована назва імпортованої продукції, якщо така є, і (або) перша назва, під якою вона випущена, і (або) назва, під якою вона виробляється в країнах-імпортерах та експортерах;

кількість наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що повинні бути ввезені;

лікарська форма наркотичного засобу, психотропної речовини і прекурсора;

назва та кількість наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, які ввозяться згідно з контрактом, включених до переліку контрольованих речовин;

найменування фірми-виробника, номер телефону, адреса електронної пошти тощо;

номер контракту поставки;

вартість контракту поставки;

найменування і кількість одиниць тари — для наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у вигляді субстанції, яка використовується для виробництва лікарських засобів;

вид транспорту для поставки;

строк здійснення поставки;

найменування пункту пропуску через державний кордон, через який здійснюватиметься ввезення;

2) рахунок-фактура або рахунок-проформа, що підтверджує відомості про кількість наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що будуть ввозитися;

3) засвідчена заявником копія контракту, згідно з яким здійснюється ввезення на територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;

4) засвідчена заявником копія реєстраційного посвідчення на лікарські засоби, які ввозяться в Україну;

5) засвідчені заявником відомості про кількісний хімічний склад наркотичного засобу або психотропної речовини, або прекурсору за показниками специфікації або відповідної технічної документації виробника (експортера);

6) зобов’язання підприємства-імпортера про використання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів тільки для заявлених цілей.

Видача дозволу здійснюється виключно за погодженням із СБУ.».

Норма відсутня.

19. Для одержання дозволу на ввезення або вивезення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, включених до переліку контрольованих речовин, суб’єкт господарювання, що має право на провадження діяльності у сфері обігу таких речовин, подає до Держлікслужби такі документи в електронній формі:

1) заява на бланку суб’єкта господарювання на ім’я Голови Держлікслужби, в якій зазначаються:

мета, з якою здійснюється ввезення або вивезення;

повні найменування, адреса об’єкта нерухомого майна, контактні дані: номери телефону, факсу, електронна адреса, адреса офіційної сторінки в мережі Інтернет (за наявності) імпортера та/або вантажоодержувача та експортера;

міжнародна непатентована назва продукції (у разі наявності) та (або) перша назва, під якою вона була випущена, та (або) назва, під якою вона виробляється в країнах-імпортерах та країнах-експортерах;

кількість наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що повинні бути ввезені або вивезені;

лікарська форма наркотичного засобу, психотропної речовини і прекурсора;

назва та кількість наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, включених до переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що підлягають спеціальному контролю згідно із законодавством України, які ввозяться або вивозяться за контрактом;

найменування підприємства-виробника, номер телефону, адреса електронної пошти тощо;

номер контракту поставки;

вартість контракту поставки;

найменування і кількість одиниць тари — для наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у вигляді субстанції, яка використовується для виробництва лікарських засобів;

вид транспортного засобу для поставки;

строк здійснення поставки;

найменування пункту пропуску через державний кордон, через який здійснюватиметься ввезення або вивезення;

2) рахунок-фактура або рахунок-проформа, що підтверджує відомості про кількість наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що будуть ввозитися на територію України або вивозяться з території України;

3) засвідчена заявником копія контракту, згідно з яким здійснюється ввезення на територію України або вивезення з території України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;

4) засвідчена заявником копія реєстраційного посвідчення на лікарські засоби, які ввозяться на територію України або вивозяться з території України;

5) засвідчені заявником відомості про кількісний хімічний склад наркотичного засобу або психотропної речовини або прекурсору за показниками специфікації або відповідної технічної документації виробника (експортера);

6) зобов’язання підприємства-імпортера про використання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів тільки для заявлених цілей (у випадку ввезення на територію України).

На заяву та документи, які додаються накладається електронний підпис заявника відповідно до вимог законодавства у сфері електронних документів, електронного документообігу та електронних довірчих послуг.

Видача дозволу здійснюється виключно за узгодженням із СБУ.

На період воєнного стану видача дозволів на ввезення на територію України або вивезення з території України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів здійснюється без експертного висновку, виданого уповноваженою на те Держлікслужбою установою.

Суб’єкт господарювання, який отримав дозвіл на ввезення на територію України або вивезення з території України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, повинен забезпечити ввезення або вивезення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів через пункт пропуску згідно з переліком пунктів пропуску через митний кордон України, через які дозволяється переміщення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2002 р. № 1950 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 52, ст. 2371), та повідомити Держлікслужбу про ввезення або вивезення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів із зазначенням такого пункту пропуску у дводенний термін.

Норма відсутня.

Додаток № 4 до Порядку

ФОРМА ВЕДЕННЯ

виданих дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзит через територію України

№ п/п Імпортер (назва, адреса) Експортер (назва, адреса) № дозволу Дата видачі дозволу Дозвіл дійсний до Назва та кількість лікарських засобів, продукції, товарів, що містять наркотичні засоби, психотропні речовини, прекурсори Назва та кількість наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів Вид тари та її кількість Номер та дата національного дозволу на імпорт, ким виданий (у випадку експорту) Вид транспорту Назва митниці та пункту пропуску на державному кордоні України (для транзиту — назви митниць та пунктів пропуску)

Міністр охорони здоров’я УкраїниВіктор Ляшко

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до проєкту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів»

I. Визначення проблеми

Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками відповідно до Положення про Державну службу України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2015 року № 647, зокрема, видає суб’єктам господарювання дозволи на право ввезення на територію України, вивезення з території України та транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів і узагальнює практику застосування законодавства у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, розробляє пропозиції щодо його подальшого вдосконалення.

Станом на сьогодні виникла необхідність встановлення чітко визначених механізмів ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів під час воєнного стану, а також видачі дозволів на імпорт в Україну або експорт з України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що надходять як гуманітарна допомога.

Враховуючи умови воєнного стану, згідно з якими функціонування тих чи інших пунктів пропуску через державний кордон може бути тимчасово припинено, розроблено проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів» (далі — проєкт акта), яким передбачено можливість ввезення або вивезення суб’єктами господарювання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів через функціонуючі пункти пропуску, визначені переліком пунктів пропуску через митний кордон України, через які дозволяється переміщення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2002 року № 1950. Також зменшено перелік документів, що додається суб’єктом господарювання до заяви на отримання дозволу — на період воєнного стану видача дозволів на ввезення на територію України або вивезення з території України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів здійснюється без експертного висновку, виданого уповноваженою на те Держлікслужбою установою.

Проєкт акта позитивно вплине на суб’єктів господарювання, які здійснюють експортно-імпортні операції у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, в частині спрощення процедури отримання дозволу.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи) Так Ні
Громадяни +
Держава +
Суб’єкти господарювання, +
У тому числі суб’єкти малого підприємництва +

Проблема, яку пропонується врегулювати в результаті прийняття проєкту акта, не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів.

II. Цілі державного регулювання

Метою прийняття проєкту акта є внесення змін до Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 1997 року № 146, в частині ввезення на територію України, вивезення з території України та транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

  1. Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи Опис альтернативи
Альтернатива 1

Збереження ситуації, яка існує на цей час.

Не досконалість механізмів ввезення на територію України, вивезення з території України та транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів в умовах воєнного стану

Такий спосіб є неприйнятним та не відповідає вимогам законодавства.

Альтернатива 2

Прийняття проєкту постанови Кабінету Міністрів України

Запропонований спосіб вирішення зазначеної проблеми є найбільш доцільним та дасть змогу врегулювати вищезазначене питання.

Перевагами обраного способу є безпосереднє державне регулювання обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Вид альтернативи Вигоди Витрати
Альтернатива 1

Збереження ситуації, яка існує на цей час

Вигоди відсутні. Перелік документів, що додається суб’єктом господарювання до заяви на отримання дозволу — на період воєнного стану залишається без змін.
Альтернатива 2

Прийняття проєкту постанови Кабінету Міністрів України

Покращення бізнес- клімату в Україні та розширення доступу вітчизняних виробників до необхідних для виробництва ліків субстанцій Витрати відсутні.

Зменшено перелік документів, що додається суб’єктом господарювання до заяви на отримання дозволу — на період воєнного стану. Видача дозволів на ввезення на територію України або вивезення з території України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, а також надання дозволу здійснюється без експертного висновку, виданого уповноваженою нате Держлікслужбою установою.

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Альтернатива 1

Збереження ситуації, яка існує на цей час

Вигоди відсутні. Виникають ризики щодо неналежного забезпечення населення наркотичними лікарськими засобами в умовах воєнного стану.
Альтернатива 2

Прийняття проєкту постанови Кабінету Міністрів України

Забезпечення доступності населення до наркотичних лікарських засобів в медичних цілях Витрати відсутні. Забезпечення населення наркотичними лікарськими засобами в умовах воєнного стану здійснюється в повному обсязі.

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник Великі Середні Малі Мікро Разом
Кількість ліцензіатів, що підпадають під дію регулювання, одиниць

Питома вага групи у загальній кількості

1449

33,5%

2430

56,3%

400

9,3%

41

0,9%

4320*

100%

* Кількість вказана згідно з ліцензійним реєстром, розміщеним на офіційному сайті

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Альтернатива 1

Збереження ситуації, яка існує на цей час.

Вигоди відсутні. Не досконалість механізмів ввезення на територію України, вивезення з території України та транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів в умовах воєнного стану. Бюрократичні перешкоди в процесі отримання населенням наркотичних лікарських засобів в медичних цілях.
Альтернатива 2

Прийняття проєкту постанови Кабінету Міністрів України

Запровадження механізмів ввезення на територію України, вивезення з території України та транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів в умовах воєнного стану Відсутні
Сумарні витрати за альтернативами Сума витрат, гривні
Альтернатива 1

Сумарні витрати для ліцензіатів великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акту»)

0
Альтернатива 2

Сумарні витрати для ліцензіатів великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акту»)

0

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
Альтернатива 1 1 Відсутність регулювання не сприятиме дотриманню вимог законодавства в частині здійснення діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
Альтернатива 2 3 Проблема продовжить існувати Зазначений спосіб не порушує вимог Закону, овністю відповідає вимогам сучасності, є найбільш доцільним та дасть змогу врегулювати діяльність з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
Рейтинг результативності Вигоди (підсумок) Витрати (підсумок) Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
Альтернатива 2 Захист інтересів держави та суб’єктів господарювання у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів У суб’єктів господарювання витрати, пов’язані із запровадженням проєкту постанови, відсутні. У держави витрати відсутні. Забезпечить виконання вимог законодавства та спростить процедуру отримання суб’єктами господарювання дозволів
Альтернатива 1 Вигоди цього способу відсутні, адже даний механізм не відповідає положенням законодавства У держави, суб’єктів господарювання витрати відсутні. Залишення ситуації, яка існує на сьогодні є неможливою. Бюрократичні перешкоди в процесі отримання населенням наркотичних лікарських засобів в медичних цілях є неприпустимим.
Рейтинг Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
Альтернатива 1 Х Х
Альтернатива 2 Прийняття акту забезпечить баланс інтересів держави та суб’єктів господарювання. Зовнішні фактори, які можуть впливати на виконання вимог акта відсутні, оскільки відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Для розв’язання визначених проблем розроблено проєкт акта, яким уточнено перелік документів, що додаються до заяви на отримання дозволу.

Дії (або документи), які необхідно здійснити (надати) суб’єктам господарювання для отримання дозволу в електронному вигляді:

заяву на бланку суб’єкта господарювання на ім’я Голови Держлікслужби;

рахунок-фактуру або рахунок-проформа, що підтверджує відомості про

кількість наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що будуть ввозитися на територію України або вивозяться з території України;

засвідчену заявником копію контракту, згідно з яким здійснюється ввезення на територію України або вивезення з території України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;

засвідчену заявником копію реєстраційного посвідчення на лікарські засоби, які ввозяться на територію України або вивозяться з території України;

засвідчені заявником відомості про кількісний хімічний склад наркотичного засобу або психотропної речовини або прекурсору за показниками специфікації або відповідної технічної документації виробника (експортера);

зобов’язання підприємства-імпортера про використання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів тільки для заявлених цілей (у випадку ввезення на територію України).

Заходи, які повинні здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акта — оприлюднити на вебсайті МОЗ).

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги

Регуляторний акт не потребує додаткових витрат з бюджетів усіх рівнів.

Розрахунок витрат на виконання вимог регуляторного акта для суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва не проводився, у зв’язку із здійсненням розрахунку витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва), додається.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування та застосовується до припинення або скасування воєнного стану в Україні.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Найменування показника Розмір показника
Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акта 4320 — ліцензіати (юридичні та фізичні особи — підприємці, які мають ліцензію на провадження медичної або ветеринарної практики) що здійснюють господарську діяльність з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
Рівень інформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, пов’язаних із дією регуляторного акта Середній, розміщення проєкту регуляторного акта на офіційному сайті Міністерства охорони здоров’я України.
Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта Не передбачається додаткових надходжень до Державного бюджету України.
Розмір часу, що витрачатиметься суб’єктами господарювання на виконання вимог акта 30 днів
Кількість виданих дозволів За 2021 рік — 1337 дозволів
Розмір коштів, що витрачаються суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта Загальна сума коштів — 4900,00 грн
Кількість звернень/скарг від суб’єктів господарювання, пов’язаних з дією регуляторного акта

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Базове відстеження результативності вказаного регуляторного акта буде здійснюватися після закінчення воєнного стану в Україні.

Вид даних, які використовуватимуться для відстеження — статистичні дані за основними показниками результативності регуляторного акта та дані, отримані шляхом опитування ліцензіатів.

Міністр охорони здоров’я УкраїниВіктор Ляшко

Додаток 1 до

Аналізу регуляторного впливу

Тест малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для дотримання вимог регулювання, проведено фахівцями Держлікслужби.

№ з/п Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо) Кількість учасників консультацій, осіб Основні результати консультацій
11. Інтернет консультації з громадськістю 20 в цілому проєкт постанови Кабінету Міністрів України підтримано

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі).

1) Кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: для розрахунку прийнято, що кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання становить 441 одиниць.

2) Питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема чинить вплив, 10,21 % (відсотків).

  1. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
№ з/п Найменування оцінки У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) Періодичні (за наступний рік) Витрати за п’ять років
Оцінка «прямих» витрат суб’єктів підприємництва на виконання регулювання
1. Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)
2. Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування
3. Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати — витратні матеріали)
4. Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)
5. Інші процедури (уточнити)
6. Разом, гривень
7. Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконувати вимоги регулювання, одиниць 441
8. Сумарно, гривень
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
9. Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Отримання інформації та опрацювання вимог

Регулювання як управлінський процес — 3 години * 28,13 грн/год (мін. заробітна плата) * 1 працівник

24,4 грн

84,39 грн

10. Процедури організації виконання вимог регулювання
11. Процедури офіційного звітування
12. Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Організація виконання вимог регулювання — 5 год (0,62 дня) * 65,91 грн/день * 1 працівник

13. Інші процедури (уточнити)
14. Разом, гривень 24,4 грн
15. Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць 441
16. Сумарно, гривень 10760 Х Х

Додаток 2 до

Аналізу регуляторного впливу

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Держлікслужба

Процедури регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва — за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництва) Планові витрати часу на процедуру Вартість часу співробітника органу державної влади відповідно ї категорії (заробітна плата) Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають до сфери відповідної процедури Витрати на адміністрування регулювання (за рік), грн
1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання
надання консультативних послуг суб’єкту 0,2 год 24,5 грн/год 1 441 2160,9
Прийняття та опрацювання заявки суб’єкта 1 год 24,5 грн 1 441 10804,5
2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:
камеральні 5 год 24,5 грн/год 1 441 54022,5
виїзні
3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання 0,2 год 24,5 грн/год 1 441 2160,9
4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання 0,2 год 24,5 грн/год 1 441 2160,9
5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання
6. Підготовка звітності за результатами регулювання 0,2 год 24,5 грн/год 1 441 2160,9
6. Інші адміністративні процедури (уточнити)
Разом за рік Х Х Х Х 73469,52
Сумарно за п’ять років Х Х Х Х 367347,6

Додаток 3 до

Аналізу регуляторного впливу

ВИТРАТИ

на одного суб’єкта господарювання середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Порядковий номер Витрати За перший рік За п’ять років
1 Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень
2 Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/ зборів), гривень
3 Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень (звіти ліцензіатів, які здійснюють діяльність з культивування рослин, включених до таблиці I Переліку).

Витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів — окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб’єкта (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік.

4 Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень
5 Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень 4900,00
6 Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень
7 Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень
8 Інше (уточнити), гривень
9 РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень 4900,00
10 Кількість ліцензіатів великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць 64
11 Сумарні витрати ліцензіатів великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень 313600,00

Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання

Вид витрат У перший рік Періодичні за рік Витрати за п’ять років
Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо
Вид витрат Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік) Витрати за п’ять років
Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів)
Вид витрат Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік) Витрати на оплату штрафних санкцій за рік Разом за рік Витрати за п’ять років
Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу)

* Вартість витрат, пов’язаних із підготовкою та поданням звітності державним органам, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації).

Вид витрат Витрати* на адмініструва ння заходів державного нагляду (контролю) (за рік) Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік) Разом за рік Витрати за п’ять років
Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо)

* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.

Вид витрат За рік (стартовий) Періодичні

(за наступний рік)

Витрати за п’ять років
Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)
Вид витрат Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік) Витрати за п’ять років
Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу

ДОВІДКА

щодо відповідності зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції та праву Європейського Союзу (acquis ЄС) проєкту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів»

Проєкт акта розроблено Міністерством охорони здоров’я України.

1. Належність проекту акта до сфер, правовідносини в яких регулюються правом Європейського Союзу (acquis ЄС)

Проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів» не належить до сфер, правовідносини в яких регулюються правом Європейського Союзу (acquis ЄС).

2. Зобов’язання України у сфері європейської інтеграції (у тому числі міжнародно-правові)

Проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів» не стосується міжнародно-правових зобов’язань України у сфері європейської інтеграції.

3. Програмні документи у сфері європейської інтеграції

Проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів» не належить до сфери діяльності програмних документів у сфері європейської інтеграції Президента України та/або Кабінету Міністрів.

4. Порівняльно-правовий аналіз

Порівняльно-правовий аналіз не проводився у зв’язку з неврегульованістю цього питання відповідними актами законодавства ЄС.

5. Очікувані результати

Прийняття постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на право ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів» забезпечить встановлення чітко визначених механізмів ввезення на територію України, вивезення з території України або транзиту через територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів під час воєнного стану, а також видачі дозволів на імпорт в Україну або експорт з України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що надходять як гуманітарна допомога.

6. Узагальнений висновок

Проєкт постанови не суперечить основним положенням законодавства Європейського Союзу.

Міністр охорони здоров’я УкраїниВіктор Ляшко

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті