Реімбурсація-2024: НСЗУ оголосила про укладення договорів з аптеками

Відповідно до Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» та п.5 Порядку укладення, зміни та припинення договору про реімбурсацію, затвердженого постановою КМУ від 27.02.2019 р. № 136, Національна служба здоров’я України (НСЗУ) оголошує про укладення договорів про реімбурсацію на умовах, затверджених постановою КМУ від 28.07.2021 р. № 854 «Деякі питання реімбурсації лікарських засобів та медичних виробів за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення». Початок прийому заяв про укладення договору про реімбурсацію, які діятимуть у 2024 р., розпочинається о 9:00 15 грудня 2023 р. та закінчується 30 листопада 2024 р. включно.

Суб’єкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ на визначених в оголошенні умовах (далі — заявник), повинен:

  • зареєструватися в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) та забезпечити реєстрацію в ній його уповноважених осіб, які будуть залучені до виконання договору, відповідно до вимог законодавства, та забезпечити отримання ними кваліфікованого електронного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довір­чі послуги»;
  • забезпечити наявність комп’ютерного обладнання, програмного забезпечення, необхідного для роботи через систему, з підключенням до мережі Інтернет в кожній аптеці та аптечному пункті, де здійснюватиметься відпуск ліків за договором.

Строк дії договору про реімбурсацію, який укладається відповідно до цього оголошення, наступний: дата початку дії договору для договорів, заяви про укладення яких були подані до 1 січня 2024 р., — 1 січня 2024 р.; дата початку дії договорів, заяви про укладення яких були подані після 1 січня 2024 р., — не раніше дати подання пропозиції.

СПОСІБ ПОДАННЯ ЗАЯВ ПРО УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Заявник подає до НСЗУ заяву шляхом заповнення відповідних полів через автоматизоване робоче місце в електронній медичній інформаційній системі, у якій він зареєстрований. Під час заповнення заяви необхідно зазначити таку інформацію:

1. Прізвище, ім’я та по батькові підписанта договору з боку заявника та документ, на підставі якого діє такий підписант.

2. Строк дії договору, банківські реквізити (за стандартизованим міжнародним форматом номера рахунку IBAN).

3. Групи станів (нозологій), згідно з якими аптечний заклад буде здійснювати відпуск ліків (на вибір):

  • серцево-судинні та цереброваскулярні захворювання;
  • цукровий діабет 2-го типу;
  • хронічні хвороби нижніх дихальних шляхів;
  • нецукровий діабет;
  • інсуліни людські (картриджі та шприц-ручки з доплатою);
  • інсуліни аналоги (з доплатою);
  • інсуліни людські (флакони безоплатно);
  • інсуліни людські (картриджі та шприц-ручки безоплатно);
  • інсуліни аналоги (безоплатно);
  • розлади психіки та поведінки;
  • епілепсія;
  • ліки для забезпечення лікування осіб у посттрансплантаційний період;
  • хвороба Паркінсона;
  • препарати для лікування болю лікарем первинної медичної допомоги (паліативна допомога);
  • препарати для лікування болю лікарем спеціалізованої медичної допомоги (паліативна допомога);
  • медичні вироби для визначення рівня глюкози в крові.

Перелік груп станів (нозологій), зазначений в заяві, є інформацією щодо готовності аптечного закладу здійснювати відпуск ліків або медичних виробів за цими категоріями. Безпосередній перелік станів (нозологій), захворювань, ліки для лікування яких реімбурсуються, міжнародних непатентованих назв, форм відпуску буде визначено у Порядку реалізації програми медичних гарантій на відповідний рік.

Важливо: після підписання договору аптечному закладу необхідно відмітити в системі аптеки та аптечні пункти, у яких здійснюватиметься відпуск лікарських засобів за договором відповідно до груп станів (нозологій). Помилка у банківських реквізитах може призвести до необхідності проходження повторної процедури укладення договору. Відповідальність за правильність банківських реквізитів, які автоматично будуть відображені у проєкті договору, несе заявник.

Аптечний заклад, який бажає надати додаткову інформацію НСЗУ, може прикріпити відповідні файли у додатках до зая­ви. У разі наявності технічних питань, які виникають під час заповнення електронних полів та/або подання заяви, потрібно звернутися до операторів електронних медичних інформаційних систем, де той чи інший аптечний заклад зареєстрований.

У разі наявності будь-яких інших питань, які виникають під час заповнення електронних полів та/або подання заяви, необхідно звертатися на адресу електронної пошти: [email protected] або за телефоном контактного центру НСЗУ 16-77.

За матеріалами nszu.gov.ua
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті