Содержание номера #774

Реклама лекарственных средств: как избежать штрафных санкций

Юридическая компания «Правовой Альянс» 21 января провела семинар-тренинг «Правовой анализ рекламной продукции для менеджеров фармацевтических компаний по маркетингу и рекламе. Разбор кейсов: анализ типичных ошибок».

Нобелівська премія–2010: паладієвий каталіз — те, без чого фармація неможлива

До цього часу ми розповідали про нагородження цією престижною премією вчених, які зробили справжній прорив у фізіології або медицині, проте на цей раз ми вирішили відійти від цієї традиції. Чому? Відповідь — наприкінці статті.

Визначено склад робочої групи за напрямком «Реформа медичного обслуговування»

До її складу ввійшли представники Секретаріату КМУ, МОЗ України, Міністерства юстиції України, Координаційного центру з упровадження економічних реформ при Президентові України, Центрального комітету профспілки працівників охорони здоров’я України.

Ралли на фармрынке!
Аптечные продажи лекарств в Украине: итоги 2010 г. Часть I

По итогам 2010 г. объем рынка аптечных продаж препаратов увеличился в сравнении с 2009 г. почти на 18% в денежном и на 9% в натуральном выражении и составил 19,7 млрд грн. за 1,2 млрд упаковок. В долларовом эквиваленте этот показатель увеличился почти на 16% и достиг 2,5 млрд дол.