Міністерством цифрової трансформації України (Мінцифри) оприлюднено покрокову інструкцію стосовно того, як забронювати працівників через портал Дія. Так, щоб забронювати працівників на цьому порталі, у компанії має бути чинний статус критично важливого підприємства.
Для отримання цього статусу підприємства мають відповідати 3 основним критеріям:
1) середня заробітна плата працівників має становити не менш ніж 20 000 грн;
2) відсутність заборгованості з податків і єдиного соціального внеску (ЄСВ);
3) а також 1 із таких критеріїв на вибір:
великі податкові надходження: сплата податків на понад 1,5 млн євро на рік;
валютні надходження: понад 32 млн євро на рік (крім позик і кредитів);
стратегічна значущість для держави або важливість для окремої галузі чи громади;
рівень зарплат: для комунальних підприємств він не повинен бути нижчим за середній по регіону за останній квартал 2021 р.;
резидент Дія.City;
постачальник електронних комунікаційних послуг: це компанії, що працюють у мобільних мережах (чистий дохід понад 200 млн грн/міс) або на фіксованих мережах (чистий дохід більш ніж 20 млн грн/міс).
У разі відповідності 3 критеріям підприємства мають надіслати офіційний лист до органів виконавчої влади або військових адміністрацій з обґрунтуваннями відповідності критеріям та отримати статус критичності.
Після цього можна подавати заяву про бронювання працівників через портал Дія, заповнивши форму за 10 хв та отримавши результат упродовж 3 днів.
Як подати заяву про бронювання через Дію?
Для бронювання працівників потрібно пройти кілька простих кроків:
авторизуватися на порталі Дія, обрати послугу «Бронювання працівників» і натиснути «Подати заяву»;
вказати дані працівників, яких планується забронювати;
підтвердити заробітну плату працівника;
перевірити правильність внесених даних і підписати заяву. Підпис ставить керівник підприємства або уповноважена особа.
Результат надійде на електронну пошту та в кабінет на порталі Дія. При успішному бронюванні інформація про це відобразиться в системі «Резерв+» працівників.
Як розв’язати проблему з відсутністю працівників у реєстрах?
Якщо новий працівник не відображається в реєстрах, слід звернутися до Пенсійного фонду України (ПФУ) для оновлення даних. Зробити це можна через розділ «Комунікації з ПФУ» на порталі: користуючись оперативним повідомленням* про трудові відносини — інструкція тут.
*Оперативне повідомлення подавати слід відразу після прийняття, звільнення чи переміщення працівника — день у день чи на наступний.
Якщо підприємства вчасно подали дані про працівника, він відображатиметься в системі «Оберіг» і бронювання мине без проблем. Однак якщо інформація надіслана із затримкою, слід подати податковий розрахунок через портал Державної податкової служби України (ДПС) за останній звітний період і дочекатися, поки ПФУ оновить інформацію в реєстрі.
Хто має право забронювати до 100% працівників?
Є категорії працівників, які можуть бронюватися поза лімітом компанії, зокрема медичні працівники, для яких робота в закладах охорони здоров’я є основною.
Процес бронювання працівників через портал Дія — це швидкий, зручний і безпечний спосіб оформлення бронювання без необхідності збирати паперові документи або стояти в чергах.
За матеріалами thedigital.gov.ua
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі? Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим