На громадське обговорення винесено проект змін до Ліцензійних умов щодо облаштування аптек пандусами

24 Січня 2013 3:26 Поділитися

24 січня 2013 р. на офіційному сайті МОЗ України для громадського обговорення оприлюднено проект змін до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами щодо облаштування аптек пандусами.

Як уже повідомляло наше видання, 16 січня 2013 р. на офіційному сайті Державної служби України з лікарських засобів (далі — Держлікслужба України) було розміщено повідомлення для суб’єктів господарювання, датоване 14 січня 2013 р., про те, що цим органом розроблено та направлено до профільного міністерства відповідний текст проекту, який також було оприлюднено на сайті відомства.

Проектом наказу МОЗ пропонується доповнити розділ III «Спеціальні вимоги» Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами п. 3.5.25, згідно з яким умови для вільного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до аптек забезпечуватимуться шляхом облаштування пандуса або обладнання підйомниками (нахиленими або вертикальними піднімальними платформами тощо).

Максимальна висота одного підйому (маршу) пандуса не повинна перевищувати 0,8 м при нахилові не більше 8%. При перепаді висот підлоги на шляхах руху 0,2 м і менше допускається збільшення нахилу пандуса до 10%. У виняткових випадках допускаються гвинтові пандуси.

Ширина пандуса повинна бути не менше 1 м.

Уздовж обох боків усіх пандусів, а також біля всіх перепадів висот більше 0,45 м необхідно встановлювати огорожу з поручнями. Поручні пандусів слід розташовувати на висоті 0,7 і 0,9 м.

Необхідність і ступінь (форми) адаптації до вимог доступності будинків, віднесених до об’єктів культурної спадщини, узгоджуватимуться з органом охорони культурної спадщини відповідного рівня.

Нагадаємо також, що 18 січня поточного року для громадського обговорення на сайті МОЗ України оприлюднено ще один проект змін до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами. Цей документ критично сприйнято громадськістю. Зокрема, свої зауваження щодо нього висловила Миколаївська обласна фармацевтична асоціація «ФармРада», яка направила відповідні листи Михайлу Бродському, голові Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, та Раїсі Богатирьовій, міністру охорони здоров’я України. Також ГО «Фармацевтична асоціація Дніпропетровської області» звернулася до міністра охорони здоров’я з проханням зняти цей проект з розгляду та громадського обговорення як такий, що суперечить вимогам законодавства України.

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

карина 24.01.2013 4:45
Вся общественность возмущена беспределом о принятии такого решения.Это же нужно вообще не иметь представления о последствиях,не понимать какие аптеки работают в сельской местности и где взять деньги на проект и пандус длиной 15 метров или какой-то под*емник? Какой под*емник,кто его будет сторожить?и т.д. Может лучше построить пандусы в домах где живут инвалиды ?? Абсурд!!!
сергей 24.01.2013 8:40
О деньгах никто не думает ,все считают,что все аптеки зарабатывают огромные деньги.Пандус еще построить можно,конечно если есть техническая возможность,а если высота крыльца и расстояние до тротуара не позволяет выполнить требования стандарта по строительству пандуса,то обязательно надо монтировать подьемник,а он будет стоить в 40 раз дороже,чем строительство пандуса.А также на на него будет попадать дождь и снег и его будут пытаться сдать в металлолом.Складывается впечатление,что у нас инвалид может спокойно попасть в банк,в булочную,в хлебный,в другой город,проехать по улицам любого города и только не может попасть в аптеку.Но в других случаях речь идет о бюджетных деньгах,но их как всегда не хватает потому что у правительства куча своих личных дел.А здесь можно нагнуть и все.
Татьяна 25.01.2013 10:14
Ассоциации ПОМОГИТЕ!!!!Это полный абсурд!Инвалид элементарно не может выехать из дома!!!!А аптеки,как всегда крайние!За какие деньги "воздвигать эти сооружения"????Маленькие аптеки "ВЫЖИВАЮТ" с трудом.Да и целесообразность этих нововведений????Кому это надо????Очередной "бред"законописак?
Александр 25.01.2013 11:48
Пандусы нужно требовать с вновь открываемых аптек.А требовать то, что невозможно выполнить-это похоже на передел рынка в пользу тех, с кого не стребуешь.Мне, например, очень жаль, что из-за технической невозможности придется закрыть дело 14 лет моей жизни.Кстати-регулярно оказываем помощь обществу инвалидов.Теперь некому будет.
Сергей 25.01.2013 1:19
За загальновизнаним принципом права, закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Цей принцип закріплений у частині першій ст. 58 Конституції України, за якою дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце (рішення Конституційного Суду від 09.02.1999 р. № 1-рп/99 «У справі за конституційним зверненням Національного банку України щодо офіційного тлумачення положення частини першої ст. 58 Конституції України (справа про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів»). Згідно роз’яснення державної архітектурно-будівельної інспекції, яка є урядовим органом державного управління у складі Міністерства регіонального розвитку та будівництва України, на звернення Державної інспекції з контролю лікарських засобів від 21.05.2009 р. N 5125-03/10.1/17-09 щодо надання роз'яснень, повідомила листом від 05.06.2009 р. N 22/4-3207, що « Мається на увазі, що при проектуванні об'єктів соціальної інфраструктури, доступних для маломобільних груп населення, повинні бути забезпечені…» ( абз.3 ). Пропонуємо внести вимогу встановлення кнопки виклику персоналу при вході до аптеки, у тих випадках коли будівля з аптекою побудована (або проведена реконструкція приміщення під аптеку) до набуття чинності вимог ДБН В.2.2-17:2006 "Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення".
Яша 25.01.2013 1:40
Сразу видно, что комементы пишут владельцы аптек. Я тоже работаю в этой сфере и прекрасно знаю о прибылях в отрасли фармации. И могу смело заявить, что стоимость пандуса не дороже, чем стоимость автомобиля у среднестатистического владельца аптеки!
карина 25.01.2013 1:52
Сергей,молодец. С этими мотивами нужно идти в суд, если примут изменения.Но ведь за принятие законного решения судам тоже нужно платить.Именно беззаконием и пользуется власть!
Елена 25.01.2013 4:03
Яша, тут дело не в строительстве пандуса, а в том, что у действующих аптек, пандус просто по ТЕХНИЧЕСКИМ нормам быть построен не может!!! А подъемник - это ОЧЕНЬ дорого, кто его охранять будет, он же на улице стоять будет!!! и почему именно до аптек донялись, а все оснальное инвалидов утраивает? у нас в подъезде, нет пандуса, а в аптеку подавай, а спрашивается откуда там инвалиду взяться? он до аптеки и подъехать не сможет, тротуар высокий. Пусть сначала городские власти создадут все условия для инвалидов, а потом и аптеки заставят
Александр 25.01.2013 5:14
Специально для Яши.То, что здесь оставляют отзывы владельцы аптек, не удивительно. Потому, что не владельцам как правило все-равно.А по поводу машин- я так думаю, что у владельца продуктового магазина или бутика машина не хуже на то они и предприниматели
Виктор 28.01.2013 7:28
Особенно для ЯШИ!!! Яша, открывай аптеку, да вместе с нами ехай на авто по цене пандуса... Если получится.

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті