Законодавство про рекламу: пропонується визначити мовою рекламування тільки українську

12 Вересня 2013 2:06 Поділитися

У Верховній Раді України зареєстровано законопроект «Про внесення змін до статті 6 Закону України «Про рекламу» (щодо мови реклами в Україні) (далі — законопроект). Документом передбачено викласти в новій редакції ст. 6 Закону України «Про рекламу» (далі — закон), а саме: відповідно до ст. 10 Конституції України мовою реклами пропонується визначити державну — українську.

Нагадаємо, чинною редакцією закону встановлено, що мова реклами визначається ст. 26 Закону України «Про засади державної мовної політики», у якій сказано, що рекламні оголошення, повідомлення та інші форми аудіо- й візуальної рекламної продукції виконуються державною мовою або іншою мовою на вибір рекламодавця.

Як зазначається в пояснювальній записці до законопроекту, у разі його прийняття вся реклама на території України здійснюватиметься державною мовою.

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті