5 червня 2014 р. під час пленарного засідання Парламент ухвалив Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо приведення у відповідність із Європейською конвенцією про транскордонне телебачення)». За відповідне рішення проголосували 229 народних депутатів.
Після підписання закону Президентом України чинний Закон України «Про рекламу» буде доповнено визначенням терміну «телепродаж», під яким розуміється трансльована на телебаченні безпосередня публічна пропозиція укласти договір купівлі-продажу щодо визначеного товару. Також конкретизовано загальні вимоги до реклами, спонсорства теле- і радіопередач із використанням назв лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації. Зокрема, буде доповнено ст. 21 Закону України «Про рекламу» нормами, згідно з якими особи, які здійснюють виробництво та/або продаж лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, можуть виступати спонсорами теле-, радіопередач та програм шляхом наведення інформації рекламного характеру про ім’я або найменування, знак для товарів і послуг, за винятком будь-якого посилання на лікарські засоби, що застосовуються та розповсюджуються лише за приписом (рецептом) лікаря, та медичну техніку, методи профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, застосування яких потребує спеціальних знань та підготовки.
Заборонятиметься телепродаж лікарських засобів, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, а також медичної техніки, застосування якої потребує спеціальних знань та підготовки.
Закон набуде чинності через 3 міс з дня його офіційного опублікування.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим