Критерії для визначення ліків, заборонених до рекламування, буде розширено

МОЗ України розширює критерії, що застосовуються під час визначення лікарських засобів, рекламування яких заборонено. Після набуття чинності наказом МОЗ України від 23.11.2021 р. № 2593 буде заборонено рекламувати такі ліки:

  • торговельна назва лікарського засобу та/або міжнародна непатентована назва (МНН) та форма випуску готового препарату така ж, як і лікарського засобу, що відпускається за рецептом;
  • лікарський засіб належить до групи анатомо-терапевтично-хімічної класифікації (АТХ) за кодом J05A «Противірусні препарати прямої дії».

Рішення про віднесення препарату до таких, що заборонені до рекламування, або про зміну статусу щодо рекламування прийматиме МОЗ України під час державної реєстрації (перереєстрації) або внесення змін до реєстраційних матеріалів лікарського засобу.

Чинними залишаються наступні критерії, що застосовуються під час визначення лікарських засобів, рекламування яких заборонено:

1) відпуск лікарського засобу здійснюється тільки за рецептом лікаря;

2) препарат містить наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори;

3) застосування лікарського засобу може викликати синдром звикання, що зазначено в інструкції для медичного застосування, крім лікарських засобів для зовнішнього (місцевого) застосування;

4) препарат застосовується для лікування жінок у період вагітності та годування грудьми;

5) лікарський засіб застосовується для лікування дітей віком до 12 років;

6) препарат застосовується при:

  • венеричних захворюваннях;
  • особливо небезпечних інфекційних хворобах;
  • раку та інших пухлинних захворюваннях;
  • хронічному безсонні;
  • цукровому діабеті;
  • ожирінні (включаючи лікарські засоби, що використовуються для зменшення маси тіла);
  • імпотенції (еректильній дисфункції).

Згідно з наказом МОЗ України № 2593 з останнього переліку буде вилучено ліки, що застосовуються для лікування пацієнтів з туберкульозом та ВІЛ/СНІД.

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті