Ознайомлення з думкою пацієнтів про якість медичних послуг допоможе діагностувати найпоширеніші проблеми, з якими вони стикаються, зазначено в оголошенні польського Центру електронного здоров’я (Centrum e-Zdrowia) про старт національного опитування від імені Народного фонду охорони здоров’я (Narodowego Funduszu Zdrowia — NFZ). Перевірка якості є одним із перших елементів, які приносять вимірювані результати для пацієнтів.
Опитування буде проведено через інтернет-акаунт пацієнта (Internetowe Konto Pacjenta — IKP) та в телефонному режимі. Пацієнти мають оцінити процес запису на прийом, участь лікаря та рівень наданої інформації.
Під час дослідження пацієнти за шкалою від 1 до 10 оцінюватимуть:
- оперативність запису на прийом;
- поведінку та ставлення персоналу реєстратури;
- участь лікаря;
- зрозумілість отриманої інформації;
- ймовірність рекомендувати заклад у майбутньому.
В ІКР можна буде оцінити всі звернення, що містяться у вкладці «Історія лікування». При цьому опитування є анонімним. Хоча пацієнт заповнює її у власному ІКР, його дані не будуть додані до надісланої анкети. З іншого боку, телефонні інтерв’юери знають лише номер телефону, стать пацієнта, заклад, де він проходив лікування, і дату виписки. Інтерв’юери не мають доступу до імені та прізвища пацієнта чи його номера PESEL. Вони також не володіють конфіденційною інформацією, наприклад, не знають, якими медичними послугами користувалися пацієнти.
«Ми слідкуємо за якістю та доступністю медичних послуг. Тому нам так важлива думка пацієнтів щодо умов надання послуг у медичних закладах, — зазначив Філіп Новак (Filip Nowak), президент NFZ. — Завдяки опитуванню ми хочемо дізнатися думку пацієнтів про функціонування закладів, де вони лікуються, та визначити сфери, які потребують покращання».
Довідково про IKP. Кожна особа, яка має національний ідентифікаційний номер (PESEL), має обліковий запис пацієнта в інтернеті (IKP). Його активують, створюючи обліковий запис. Наразі активовано 16,5 млн IKP. Це дозволяє, серед іншого:
- отримати електронний рецепт за допомогою SMS або електронної пошти;
- замовити електронний рецепт на ліки для постійного прийому;
- отримати електронне направлення;
- подати заявку на європейську картку медичного страхування (European Health Insurance Card — EHIC);
- обрати або змінити лікаря первинної допомоги, медсестру або акушерку;
- перевірити історію лікування, включаючи перелік медичних подій;
- мати доступ до електронних медичних записів, включаючи описи діагностичних досліджень, результати лабораторних досліджень або виписки з лікарні;
- завантажити COVID-сертифікат європейського зразка.
За матеріалами www.cez.gov.pl
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим