«ФІТОФАРМ» — 50 років невпинної турботи про здоров’я та добробут людей!

Успіх — це здатність пристосовуватися до змін у світі і використовувати їх як можливості.
Стівен Кові

Історія ПРАТ «ФІТОФАРМ» почалася у 1974 р., саме тоді у місті Бахмут на Донеччині було засновано Артемівський фармацевтичний завод з виробництва лікарських засобів. Сьогодні маємо нагоду привітати «ФІТОФАРМ» з 50-річчям та представити на загал грандіозний та водночас непростий шлях, який підприємство подолало за цей період. Адже є про що згадати і, безперечно, є чим пишатися!

Від малого до великого

Генеральний директор компанії
«ФІТОФАРМ» Мар’яна Мартинчук:

50 років тому у місті Бахмут було засновано Артемівський фармацевтичний завод, який спеціалізувався на виготовленні ліків з рослинної сировини. Так, в 1991 р. було налагоджено випуск препаратів галенового виробництва під назвою «Фітококтейлі» різного спрямування: шлункові, печінкові, від застуди тощо. У 1995 р. на підприємстві проведено модернізацію потужностей, розширено штат і асортимент лікарських засобів. Цього ж року підприємство змінило назву на «ФІТОФАРМ». У 2005 р. були визначені нові стратегічні напрямки розвитку, зокрема вихід поза межі традиційних препаратів. Впроваджуючи нову стратегію, за період 2006–2010 рр. «ФІТОФАРМ» виводить на ринок більше 20 нових препаратів, серед яких продукти як власної розробки, так і перші в Україні генерики. Так, у 2006 р. «ФІТОФАРМ» зареєстровано свій бестселер1 — Еротон®. У цей же період «ФІТОФАРМ» починає експорт власної продукції в країни Балтії, Грузію, Таджикистан, Азербайджан і Молдову.

Розвиваючи досягнутий успіх, компанія ухвалює нову стратегію розвитку на наступне десятиріччя, яка передбачає підвищення виробничих потужностей, суттєві зміни у продуктовому портфелі та системі просування препаратів, зміцнення позиції на ринку України та розширення географії експорту. Втілюючи свої плани, у 2012 р. компанія «ФІТОФАРМ» успішно пройшла сертифікаційний аудит, підтвердивши відповідність підприємства вимогам стандарту ISO 9001: 2008 у заявленій галузі сертифікації «Розробка, виробництво і реалізація лікарських засобів».

У 2014 р. «ФІТОФАРМ» була однією з тих компаній, які одними з перших відчули на собі жахіття війни. Незважаючи на те що завод у Бахмуті опинився в зоні антитерористичної операції (АТО), на той час вдалося зберегти безперебійну роботу підприємства і забезпечувати необхідними лікарськими засобами пацієнтів, які їх потребували. Навіть більше, АТО не стала перешкодою розвитку компанії, і у 2015 р. компанія «ФІТОФАРМ» в черговий раз підтвердила відповідність підприємства вимогам стандарту ISO 9001: 2008. А вже через 3 роки, у 2018 р., компанія «ФІТОФАРМ» перейшла на систему менеджменту якості ISO 9001:2015, і того ж року успішно пройшла сертифікаційний аудит, який підтвердив відповідність підприємства вимогам стандарту ISO 9001: 2015 у заявленій галузі сертифікації «Розробка, виробництво і реалізація лікарських засобів». З початком повномасштабного вторгнення у 2022 р. Бахмут знову опинився під масованою ворожою атакою, й тепер уникнути втрати виробництва вже не вдалося…

«ФІТОФАРМ» — це люди: цілі династії працівників, які зробили неоціненний внесок у створення компанії, і нові колеги, які доєдналися в період змін і зараз закладають фундамент для подальшого зростання. «ФІТОФАРМ» — це портфель лікарських засобів для багатьох поколінь здорових і щасливих споживачів. «ФІТОФАРМ» — це ім’я та репутація, які допомагають нашому відновленню у важкі періоди перебудови компанії. «ФІТОФАРМ» — це акціонери, які вірять у компанію та сприяють її становленню та розвитку. Все, що ми робимо, — для людей і заради людей. Бо тільки так можливо реалізувати місію компанії — вже 50 років, піклуючись про здоров’я та добробут людей, робимо світ добрішим i милосерднішим. Ми рухаємося вперед у наших прагненнях, ми продовжуємо нашу роботу, продовжуємо змінювати себе, компанію і світ навколо нас. Бо «ФІТОФАРМ» — це ми, а ми — це «ФІТОФАРМ»!

Але і тут компанія «ФІТОФАРМ» не здалася, проявивши свої найкращі якості — турботу про людей та відданість своїй справі. У складних умовах вдалося евакуювати працівників, частково вивезти обладнання, готову продукцію та сировину. Втрата виробництва стала поштовхом для зміни бізнес-моделі.

Увага! Акція!
«2 за ціною 1»

В якості подяки своїм вірним споживачам за виявлену довіру «ФІТОФАРМ» — виробник лікарського засобу ЕРОТОН®, проводить акцію* «2 за ціною 1».

Акція проводиться на території України, крім окупованих територій та місць проведення бойових дій.

Термін проведення акції: з 15 грудня 2023 до 29 лютого 2024 р.

Акція* для аптечних мереж та аптек. В акції беруть участь дистриб’ютори ТОВ «БаДМ», СП «Оптіма-Фарм, ЛТД».

У період з 15 грудня 2023 до 29 лютого 2024 р. буде можливість придбати дві упаковки ЕРОТОН® таблетки 50 мг, № 1 та дві упаковки ЕРОТОН® таблетки 100 мг, № 1 за ціною однієї.

Поспішайте замовити, адже кількість акційних упаковок обмежена!

ЕРОТОН® 50 мг, № 1. РП № UA/4652/01/01, наказ МОЗ України від 04.09.2020 р. № 2032.

ЕРОТОН® 100 мг, № 1. РП № UA/4652/01/02, наказ МОЗ України від 04.09.2020 р. № 2032.

*Інформація про проведення акції для операторів фармацевтичного ринку України. Інформація виключно для фахівців сфери охорони здоров’я. Розповсюдження інформації про проведення акції виключно у закладах сфери охорони здоров’я, спеціалізованих періодичних виданнях сфери охорони здоров’я.

Інформація для професійної діяльності медичних та фармацевтичних працівників

ЕРОТОН® Склад. Силденафілу цитрат. Лікарська форма. Таблетки. Фармакотерапевтична група. Засоби, які застосовують при еректильній дисфункції. Силденафіл. Код АТХ G04В Е03. Показання. Препарат рекомендується застосовувати чоловікам з еректильною дисфункцією, яка визначається як нездатність досягти або підтримати ерекцію статевого члена, необхідну для успішного статевого акту. Для ефективної дії препарату необхідне статеве збудження. Препарат має протипоказання та побічні реакції.

РП № UA/4652/01/01 та UA/4652/01/02. Термін дії необмежений з 04.09.2020 р. Виробник. ПРАТ «ФІТОФАРМ».

Перейшовши на контрактну форму виробництва, компанії «ФІТОФАРМ» вдалося не лише відновити маржинальну частину портфелю, але й продовжити роботу над її розширенням.

Про цінності компанії

За пів століття існування фармацевтична компанія «ФІТОФАРМ» перетворилася з невеликого підприємства на одного з потужних гравців фармацевтичного ринку. Історія успіху «ФІТОФАРМ» базується на цінностях, які визначають її дії. А саме:

  • постійний розвиток (розробка та вдосконалення асортименту та технології, щоб надавати своїм споживачам сучасні та ефективні рішення для збереження здоров’я);
  • турбота про людей (найголовніше для компанії — потреби та благополуччя пацієнтів);
  • ефективність та результативність (встановлення амбітних цілей та їх досягнення завдяки високим стандартам якості та професіоналізму);
  • ключові принципи — відповідальність, взаємоповага та співпраця (відповідальність за свої дії перед клієнтами, співробітниками та громадськістю).

Щоб дійти до мети, потрібно йти!

Отримати нагороду — це означає заслужити визнання та довіру. За цими словами криються історії успіху та кропітка робота кожного причетного. Особливо у сьогоднішній непростий час. У компанії «ФІТОФАРМ» таких досягнень зібралося вже чимало:

  • у 2014 р. завдяки успішним показникам роботи компанію визнають гідною нагороди за досягнення у фармацевтичній галузі України «Панацея» номінації «Компанія року»2;
  • за підсумками 2015 р. «ФІТОФАРМ» стає лідером серед фармацевтичних компаній за обсягами продажу в упаковках в групі G04B E «Засоби, що застосовуються у разі еректильної дисфункції»3;
  • 2019 р. дарує престижну нагороду Націо­нального бізнес-рейтингу України «Лідер галузі–2019»4, якої удостоюються компанії, що увійшли в галузевий топ-рейтинг за результатами аналізу фінансово-економічних показників;
  • у 2020 р. «ФІТОФАРМ» входить в коло обраних у підсумку премії «Вибір країни»5;
  • цього ж року «ФІТОФАРМ» потрапляє у топ-25 кращих роботодавців України6 в рейтингу всеукраїнського бізнес-аналітичного видання «Власть денег», який аналізує компанії з кращими умовами для працівників, зокрема, можливостями для їх професійного і кар’єрного зростання.

«ФІТОФАРМ» — це ми.
Ми — це «ФІТОФАРМ»

Всі перемоги та нагороди не були б можливими без основного скарбу компанії «ФІТОФАРМ», її «серця» — людей, які працювали тут в різні періоди свого життя і доклали багато зусиль для того, щоб компанія змогла існувати стільки років.

Про ЕРОТОН®

Лікарський засіб ЕРОТОН® вже 18 років активно продається на фармацевтичному ринку України. За цей час препарат став вибором значної кількості чоловіків, які прагнуть повернути впевненість у своїх сексуальних можливостях, підтвердженням чому є сотні тисяч проданих упаковок препарату в Україні*. Ефективність препарату ЕРОТОН® підтверджується низкою досліджень. Досягти бажаного результату вдається завдяки силденафілу у складі, який забезпечує стабільну ерекцію, що дає можливість чоловікам повернути впевненість у власних силах (Гурженко Ю.Н., 2020).

Задля захисту від підробок ЕРОТОН® має власне добре пізнаване обличчя — лаконічна упаковка з чоловічим метеликом, колір якого залежить від кількості таблеток в упаковці, та таблетки оригінальної шестикутної форми «HEXAGON» з нанесенням літери Ф з обох боків.

Ще одним доказом успіху бренду ЕРОТОН® є оголошення його абсолютним фаворитом** у категорії «Препарат для поліпшення репродуктивної функції і поліпшення потенції» за підсумками всеукраїнського конкурсу «Фаворити Успіху» у 2017 р. та перемога у всеукраїнському національному рейтингу «Українська народна премія–2023» в категорії «Найкращі лікарські засоби для лікування розладів ерекції»***.

*За обсягами аптечного продажу в натуральному вираженні за підсумками з 2015 до 2022 р. за даними компанії «Proxima Research».
**Рейтинг «Фаворити Успіху», категорія «Препарат для покращення репродуктивної функції та лікування розладів ерекції». Список використаних джерел: https://favor.com.ua/
***УКРАЇНСЬКА НАРОДНА ПРЕМІЯ–2023, категорія «Лікарські засоби для лікування розладів ерекції 2023 року»; методологія організації проєкту (вивчення думок): http://www.ukrainian-choice.com/methodology-2023. Список використаних джерел: http://www.ukrainian-choice.com.

За 50 років «ФІТОФАРМ» може пишатися своїм колективом професіоналів-однодумців, сповненим творчого потенціалу та відданості. У компанії чітко усвідомлюють, що професійна та якісна робота колективу — це спільний внесок у найдорожче — здоров’я людей! Тому значний акцент робиться на розвиток кар’єри та підвищення кваліфікації співробітників. Компанія регулярно надає можливості для участі у тренінгах, семінарах та курсах, що сприяють розвитку не лише професійних навичок, а й особистого потенціалу. Для співробітників компанія «ФІТОФАРМ» стала родиною, де завжди підтримають та допоможуть. Завдяки дружнім взаємо­відносинам колективу вдається впоратися зі всіма поставленими перед ними завданнями та довести, що вони здатні пройти через будь-які труднощі.

Гордість компанії — її бренди

Завдяки своє­часному реагуванню та продуманим стратегіям керівництва та дружній роботі всього колективу компанія «ФІТОФАРМ» продовжує працювати. Сьогодні портфель компанії налічує більше 50 найменувань лікарських засобів як рослинного, так і хімічного походження, що застосовуються в сфері чоловічого та жіночого сексуального здоров’я, хірургії, дерматології, ортопедії тощо. Бренди «ФІТОФАРМ», зокрема, такі як багаторічний бестселер1 компанії ЕРОТОН® та нова лінійка льодяників ЕКСТРАТЕРМ® успішно завойовують гідні позиції на ринку.

Про ЕКСТРАТЕРМ®

Лінійка льодяників ЕКСТРАТЕРМ® — це доповнення до лікарського засобу при кашлі Екстратерм® таблетки. На відміну від таб­леток, Екстратерм® льодяники були розроблені для тих людей, хто страждає від подразнення, відчуття першіння та свербежу в горлі та охриплості голосу, для тих, хто прагне підтримки голосових зв’язок при навантаженнях, захисту слизової оболонки верхніх дихальних шляхів та ротової порожнини від дії різного виду подразників, у тому числі спричинених зовнішніми факторами (сухе, холодне та забруднене повітря, пил, дим тощо).

Лінійка льодяників ЕКСТРАТЕРМ® складається з 4 смаків:

  • пастилки ЕКСТРАТЕРМ® з ісландським мохом та вітаміном С зі смаком чорної смородини; льодяники ЕКСТРАТЕРМ® з ісландським мохом, вітаміном С та подорожником зі смаком полуниці;
  • льодяники ЕКСТРАТЕРМ® з ісландським мохом, вітаміном С та подорожником з цитрусовим смаком; льодяники ЕКСТРАТЕРМ® інтенсив з ісландським мохом, вітаміном С та подорожником зі смаком ментолу та евкаліпту, які не тільки сприяють полегшенню стану горла, але й можуть бути актуальним доповненням при закладеності носа.
Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»,
за матеріалами, наданими компанією «ФІТОФАРМ»
1За обсягами аптечного продажу в групі G04B E «Засоби, що застосовуються у разі еректильної дисфункції» в грошовому вираженні за підсумками з 2015 р. до листопада 2023 р. за даними компанії «Proxima Research».
2«Панацея–2014», категорія «Компанія року». Список використаних джерел: fitofarm.ua/.
3За обсягами аптечного продажу в групі G04B E «Засоби, що застосовуються у разі еректильної дисфункції» в грошовому вираженні за підсумками 2015 р. за даними компанії «Proxima Research».
4Національний бізнес-рейтинг України, категорія «Лідер галузі–2019». Список використаних джерел: nbr.com.ua/.
5Національний рейтинг «Вибір країни»–2020. Список використаних джерел: award.com.ua/.
6Рейтинг всеукраїнського бізнес-аналітичного видання «Власть денег». Список використаних джерел: http://www.dsnews.ua/economics/ top-25-luchshih-rabotodateley-ukrainy-04052020220000
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті