Як споживачу уберегтися від контрафактного чи фальсифікованого лікарського засобу? Поради Держлікслужби

15 Квітня 2024 11:38 Поділитися

Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба) повідомляє про збільшення кількості звернень громадян щодо продажу, зокрема через мережу Інтернет, незареєстрованих, ввезених з порушенням законодавства, фальсифікованих, неякісних, заборонених розпорядженнями Держлікслужби лікарських засобів. У зв’язку із цим у відомстві озвучили правила для споживачів, дотримання яких допоможе мінімізувати ризики від придбання фальсифікованих препаратів, а саме:

  • купувати ліки лише в легальних мережах розповсюдження — аптечних закладах;
  • не купувати препарати у приватних осіб, за оголошенням, в інтернеті, де не вказано контактну інформацію та адресу аптеки;
  • у кожної аптеки має бути ліцензія на роздрібну торгівлю лікарськими засобами. Відповідно, інформацію про наявність ліцензії, як правило, можна знайти в куточку споживача, якщо її немає — слід запитати її наявність у фармацевта;
  • адреса аптеки обов’язково вказана в ліцензії та має збігатися з фактичною;
  • слід запитувати надання фіскального чека;
  • уникати незареєстрованих вебсайтів, що пропонують ліки, які приховують фізичну адресу, номер телефону тощо продавця;
  • у разі сумніву щодо якості препарату слід затребувати сертифікат якості, що видається виробником;
  • у разі сумніву щодо якості придбаного лікарського засобу варто запитати виданий Держлікслужбою висновок про його якість (для препаратів іноземного виробництва) або висновок про відповідність медичних імунобіологічних ліків (для медичних імунобіологічних препаратів);
  • варто звертати увагу на ціну й остерігатися препаратів із підозріло низькими цінами.

Крім того, у разі сумніву щодо якості придбаних лікарських засобів споживач має право:

заповнити онлайн-форму, яка знаходиться на головній сторінці офіційного вебсайту Держлікслужби;

звернутися до територіального органу Держлікслужби, контактні дані якого наявні в торговельному залі кожного аптечного закладу та на офіційному вебсайті Держлікслужби, або зателефонувати на телефон «гарячої лінії» Держлікслужби: +38 (067) 359-85-63.

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»,
за матеріалами www.facebook.com/dls.gov.ua

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті