Антимонопольний комітет України (АМКУ) повідомляє, що 22 травня ухвалив рішення, яким визнав дії ТОВ «Дочірня компанія Бауер Медікал Гмбх» порушенням у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, шляхом повідомлення на тубі та упаковці засобу косметичного «Гепарин Dr. Bauer крем по 25 грам в тубах» неправдивих відомостей: «противарикозний, протинабряковий та тонізуючий засіб», оскільки в межах розгляду справи вищезазначений суб’єкт господарювання не надав АМКУ належних доказів на підтвердження інформації про властивості косметичного засобу.
При цьому Міністерство охорони здоров’я України повідомило, що із вказаних властивостей прослідковується фармакологічна дія виробу. Виріб, що позиціонується як такий, що має властивості «противарикозний, протинабряковий та тонізуючий засіб», не може бути віднесений до косметичних засобів, оскільки така продукція підпадає під дію Закону України «Про лікарські засоби» і повинна бути зареєстрована та внесена до Державного реєстру лікарських засобів України.
Також АМКУ зазначає, що повідомлення компанією інформації про такі властивості косметичного засобу може вплинути на наміри споживачів щодо придбання такої продукції. У зв’язку з чим такий суб’єкт господарювання може посилити конкурентну позицію та отримати неправомірні переваги в конкуренції перед іншими суб’єктами господарювання, що здійснюють діяльність з виробництва та/або реалізації лікарських засобів з діючою речовиною гепарин натрію.
Компанія визнала факт вчинення порушення, припинила реалізацію, а також здійснила відкликання та повернення відповідної продукції, що було враховано АМКУ при розрахунку розміру штрафу, який становив 100 тис. грн.
Крім того, компанію оштрафовано на 200 тис. грн за вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді неподання інформації на вимогу державного уповноваженого АМКУ від 20.03.2024 р. № 127-26.4/04-2814е у встановлений ним строк.
За матеріалами amcu.gov.ua
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим