Звернення керівництва «Маркет Універсал ЛТД» до учасників фармацевтичного ринку України

Звернення керівництва «Маркет Універсал ЛТД» до учасників фармацевтичного ринку УкраїниВсім учасникам фармацевтичного ринку України! Керівникам представництв іноземних компаній-виробників, вітчизняних виробників, дистриб’юторських компаній, аптечних мереж і аптечних закладів!

Сьогодні, коли фармацевтичний ринок України гостро відчуває вплив фінансово-економічної кризи, на фоні наростаючої критики фармацевтичної галузі з боку засобів масової інформації закликаємо всіх учасників зберігати принципи етичної ділової поведінки та вести свою діяльність коректними, професійними методами.

Перш за все, аптеки щоденно несуть вагомі фінансові втрати внаслідок регулярних різких коливань оптово-відпускних цін, які змінювалися спершу в бік подорожчання, а зараз — в бік раптового здешевлення, часто у два рази і більше. Відомо, що подібні стрибки оптово-відпускних цін є не завжди обґрунтованими та найчастіше відбуваються без найменшого попередження. У результаті кінцевий споживач мало не щодня бачить у різних аптеках різну вартість одних і тих самих ліків з різницею 50–70%, а то й більше. Кожному відвідувачу неможливо пояснити, чому препарат сьогодні коштує 25 грн., тоді як вчора коштував 100 грн., або навпаки. Такі обставини породжують хибну суспільну думку, ніби аптеки справді наживаються і отримують надприбутки. Це вкорінює недовіру і незадоволення відвідувачів аптек, підриває напрацьовану роками позитивну репутацію аптечних мереж і аптечних закладів. У той же час провізор першого столу — фахівець, який безпосередньо спілкується з відвідувачами аптеки, — стає заручником ситуації у моральному аспекті, щодня чуючи на свою особисту адресу численні критичні відгуки і скарги клієнтів. Хто і яким чином компенсує роздрібним операторам знач­ні фінансові та моральні збитки?

Обурюють непрофесійні рішення по стимулюванню збуту деяких компаній-виробників, які сьогодні мають місце на нашому ринку, розраховані на отримання короткострокової фінансової вигоди, так само як і приклади неетичної рекламної політики (до упаковки біологічно активних добавок виробник навіть здогадався пакувати грошові купюри!). Є випадки, коли під виглядом соціальної направленості на широкі кола кінцевих споживачів, компанії-виробники надають виняткові умови закупівлі тільки окремим роздрібним операторам, при цьому їх вибір є спірно об’єктивним, а цінові пропозиції — неадекватними до фактичних ринкових цін. Некоректні акції, поспіхом організовані компаніями-виробниками для збільшення обсягів збуту, ставлять під сумнів успішну спів­працю виробників, дистриб’юторів та аптек, руйнують наше багаторічне партнерство. Ті відповідальні особи, які приймають подібні рішення, на жаль, на задумуються над їх можливими негативними наслідками.

Вражає, що зараз, у період відносної стабільності банківського курсу, коли авторитетна аптечна мережа ТзОВ «Маркет Універсал» (Львів) звернулася до кількох національних дистриб’юторів з пропозицією зафіксувати оптово-відпускні ціни на визначений перелік лікарських засобів хоча б у межах одного місяця, не було отримано ані позитивної відповіді, ані навіть найменшої спроби щось спільно зробити у напрямку стабілізації товаропровідного ланцюжка. Це один із прикладів абсолютного нерозуміння учасниками нашого ринку, від чого в кінцевому результаті залежать обсяги аптечного продажу і, у свою чергу, обсяги збуту дистриб’юторських компаній та компаній-виробників.

Шановні партнери! Ані життя, ані бізнес не закінчуються в ІІІ кв. 2009 р. Нам доведеться разом працювати для подолання наслідків фінансово-економічної кризи на ринку протягом декількох наступних років. Наша спільна праця принесе позитивний результат лише тоді, коли ми нарешті навчимося поважати своїх клієнтів і змінимо операційну короткозорість на далекоглядне стратегічне мислення.

Генеральний директор
ТзОВ «Маркет Універсал ЛТД»
Олег Никулишин

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті