Зміст номера #411

Митні справиДо уваги зарубіжних виробників та імпортерів

Звертаємо увагу зарубіжних виробників ЛЗ та постачальників на той факт, що в міжнародній товарно-транспортній накладній (CMR) при експорті з країни походження товарам уже присвоєні коди відповідно до міжнародної Гармонізованої системи опису та кодування товарів.

КЛІМОДІЄН компанії “Шерінг АГ”Нові можливості замісної гормональної терапії: курс на функціональне омолодження

10-11 жовтня у готельному комплексі “Ялта” (м. Ялта, АР Крим) відбулася науково-практична конференція “КЛІМОДІЄН – нові можливості замісної гормональної терапії”, яка зібрала понад 250 учасників – науковців та практичних лікарів клінічних спеціальностей гінекологічного профілю. Фармацевтична компанія “Шерінг АГ” (Німеччина), яка є одним із світових лідерів у розробленні та виробництві лікарських засобів для замісної гормональної терапії, присвятила конференцію виведенню на український фармацевтичний ринок свого інноваційного комбінованого препарату для усунення менопаузальних розладів КЛІМОДІЄН (естрадіолу валерат + дієногест).

Об’єднати зусилля у боротьбі з ВІЛ-інфекцією

Проблема ВІЛ-інфекції, поширення якої в усьому світі вже давно набуло характеру пандемії, надзвичайно актуальна для країн Центральної та Східної Європи. На жаль, Україна займає одне з перших місць за темпами поширення цієї невиліковної хвороби. За статистичними даними, у період з 1987 р. по січень 2003 р. в Україні офіційно зареєстровано 52 356 ВІЛ-інфікованих та 4260 хворих на СНІД. За оцінкою ВОЗ, реальна кількість ВІЛ-інфікованих в Україні складає близько 400 тис., тобто майже 1% усього населення. Життя людей з ВІЛ-інфекцією в Україні надзвичайно складне, оскільки їм щодня доводиться стикатися з цілою низкою соціальних, психологічних та медичних проблем. Це й недостатня увага до проблем ВІЛ-інфікованих з боку держави та органів соціального захисту, всебічна ізоляція, вороже ставлення суспільства, проблеми з працевлаштуванням, отриманням медичної допомоги, зокрема, недоступність сучасних методів діагностики та лікування. Життєво важливою проблемою ВІЛ-інфікованих в Україні залишається відсутність доступу до
антиретровірусної терапії (АРТ). Уже зараз близько 10% ВІЛ-інфікованих громадян України за медичними показаннями потребують проведення АРТ, яка на сьогодні є єдиним засобом недопущення перетворення ВІЛ-інфекції на її кінцеву стадію – СНІД, і відповідно збереження життя ВІЛ-позитивних людей. Об’єднання зусиль суспільства для активного вирішення всіх цих проблем стало основною метою проведення 6-ї регіональної освітньої конференції з лікування ВІЛ/СНІДу в країнах Центральної та Східної Європи “Доступ до лікування та зниження шкоди”, яка відбулася 3-5 жовтня 2003 р. в Пущі-Водиці під Києвом.

Державна інспекція з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров’я УкраїниПрипис від 22.09.2003 р. № 3266/07-08

Заборонено реалізацію (торгівлю), зберігання та застосування лікарського засобу Розчин аміаку, розчин 10% по 40 мл у флаконах, серії 130303, виробництва ЗАТ “Фармацевтична фабрика”, м. Сімферополь.

Державна інспекція з контролю якості лікарських засобівМіністерства охорони здоров’я УкраїниПрипис від 22.09.2003 р. № 3265/07-08

Заборонено реалізацію (торгівлю), зберігання та застосування лікарського засобу Бороментол, мазь по 25 г у банках, серії 61102, виробництва ВАТ “Тернопільська фармацевтична фабрика”, м. Тернопіль.

СТАТИНИ: теорія і досвід практичного застосування

9 жовтня в конференц-залі готелю “Русь” (Київ) у рамках “Школи кардіолога” відбувся симпозіум “Гіполіпідемічна терапія: від теорії до практики”, у ході якого обговорювалися різні аспекти застосування статинів у вітчизняній і зарубіжній кардіологічній практиці.

Державна інспекція з контролю якості лікарських засобівМіністерства охорони здоров’я УкраїниПрипис від 23.09.2003 р. № 3286/07-08

Заборонено реалізацію (торгівлю), зберігання та застосування всіх серій лікарського засобу Ротокан, рідина по 55 мл у флаконах, виробництва ВАТ “Лубнифарм”.

Мерчандайзинг в аптеке – ситуация на сегодня

Правильное использование мерчандайзинга может стать дополнительным преимуществом конкретной аптеки. Та аптека, которая осуществляет грамотный мерчандайзинг, имеет реальную возможность значительно расширить объемы своих продаж. Однако сегодня ситуация с мерчандайзингом на фармацевтическом рынке сложилась почти парадоксальная: все стремятся применить инструмент, который не может быть использован в том виде, в котором он существует. Мерчандайзинг применительно к форматам обычных торговых предприятий резко отличается от такового в аптечных учреждениях, поскольку несмотря на существование общих принципов торговли “искусство продавать в магазине” и “искусство продавать в аптеке” все же различны по своей природе.