“Берлін-Хемі АГ”: стратегія лідерства
Чим успішніше працює компанія, чим більше популярний той чи інший препарат, тим більше людей схильні робити вибір на користь цієї компанії та цього продукту. Про основні складові успіху на фармацевтичному ринку логічніше всього вести розмову з представниками компаній-лідерів. Тому кореспондент “Щотижневика АПТЕКА” звернулася в українське представництво компанії “Берлін-Хемі АГ” (Менаріні Груп), яке згідно з даними IMS в ІІ кварталі поточного року щодо обсягів продажів на українському фармацевтичному ринку займає 2-ге місце серед усіх компаній та 1-ше – серед зарубіжних. Про роботу представництва і досягнуті результати розповідають його глава Олег Іщенко (О.І.) і моніторинг-менеджер Юрій Ковтун (Ю.К.).