#415 | Еженедельник АПТЕКА

“Российские дороги” медицинского страхования

Продолжая цикл публикаций о медицинском страховании, обратимся к опыту нашего соседа. Нельзя представить российский народ без православной веры с ее “возлюби ближнего, как себя самого”. Трудные времена были в истории страны, тяжелые испытания выпали на долю народа, но вера поднимала и выводила из тьмы. Человеколюбие, взаимопомощь, поддержка друг друга – характерные черты русского народа. Поэтому земский врач ехал на вызов в дождь и холод, чтобы спасти умирающего от туберкулеза больного, хотя это заболевание было “русской рулеткой” для врача. Хозяева думали о своих работниках, оплачивая их лечение в больницах, предоставляя пособия по несчастному случаю.

Исследование возможности применения АРИМИДЕКСА в целях профилактики рака молочной железы

Крупная научно-исследовательская благотворительная организация Cancer Research UK (Великобритания) приступила к проведению нового многоцентрового клинического испытания IBIS II. Исследование посвящено изучению эффективности препарата Аримидекс (анастрозол) производства компании AstraZeneca в профилактике развития рака молочной железы.

РИСПОЛЕПТ снижает риск рецидивов шизофрении

На проходившем в Праге 20-24 сентября 16-м Конгрессе Европейского колледжа нейропсихофармакологии были представлены результаты клинического исследования FutuRis, в котором сравнивали эффективность антипсихотического средства рисперидон (в Украине препарат зарегистрирован фирмой Janssen, филиалом компании Johnson & Johnson, под торговым названием Рисполепт) и нейролептика галоперидола в лечении больных шизофренией.

Мерчандайзинг: основные понятия и специфика применения на фармацевтическом рынке

В первой публикации заочной школы “Мерчандайзинг в аптечном учреждении” (“Еженедельник АПТЕКА”, № 40 (411) от 27 октября 2003 г.) охарактеризована ситуация, сложившаяся на сегодня в аптечных учреждениях Украины, в отношении использования методов мерчандайзинга.
Надеемся, что уроки, которые будут проводиться в рамках проекта заочной школы “Мерчандайзинг в аптечном учреждении” с использованием модели повышения продаж, теоретических знаний и опыта их практического применения, позволят работникам аптечных учреждений и представителям компаний-производителей определить необходимые приоритеты и получить реальную возможность эффективного влияния на выбор потребителей. Цель этого урока заочной школы – ознакомить читателей с некоторыми теоретическими основами мерчандайзинга.

ВАТ “Фармак”: перша українська заявка на членство у світовому фармацевтичному клубі

Для нашого читача виставка CPhI Worldwide–2003 становить особливий інтерес, оскільки в її роботі вперше як офіційний експонент взяло участь українське фармацевтичне підприємство — ВАТ «Фармак». Сьогодні своїми враженнями від виставки, а також нинішніми досягненнями і планами на майбутнє з читачами «Щотижневика АПТЕКА» діляться представники топ-менеджменту компанії — голова правління, генеральний директор ВАТ «Фармак», кандидат економічних наук Філя Жебровська, заступник голови правління, технічний директор Григорій Костюк, член правління, директор з експорту та розвитку зовнішніх ринків, кандидат фармацевтичних наук Олег Сяркевич.

НО-ШПАЛГИН – комплексне вирішення проблеми головного болю

Головний біль – одна з найчастіших скарг хворих.
На фармацевтичному ринку України досить широкий асортимент лікарських засобів, які використовують для усунення головного болю, і проблема вибору серед них оптимального є актуальною як для споживачів, так і для самих фармацевтів. Гідне місце в асортименті українських аптек посяде новий комбінований лікарський препарат, який за своїм складом поки що не має аналогів, – НО-ШПАЛГИН виробництва компанії “Санофі-Сінтелабо” (Франція). Кореспондент “Щотижневика АПТЕКА” зустрілася з продакт-менеджером цієї компанії Павлом Гріневичем, який люб’язно погодився розповісти читачам про сучасні погляди на лікування головного болю, а також надати інформацію про склад, фармакологічні властивості та особливості застосування препарату НО-ШПАЛГИН.

АЛМАГЕЛЬ НЕО – новий препарат серії антацидних засобів компанії “Балканфарма”

Антацидні препарати широко застосовуються в гастроентерології, що пояснюється високою частотою розвитку кислотозалежних захворювань верхніх відділів шлунково-кишкового тракту (пептичної виразки шлунка і дванадцятипалої кишки, гастроезофагеальної рефлюксної хвороби, гіперацидного гастриту, гастродуоденіту тощо). Ці захворювання часто супроводжуються такими диспепсичними явищами, як печія, відрижка кислим, нудота, відчуття дискомфорту, тяжкості чи болю в епігастральній ділянці, здуття живота та ін. Диспепсичні явища можуть бути спричинені порушенням режиму харчування, психоемоційними навантаженнями, зловживанням алкоголем, тютюнопалінням, прийомом деяких лікарських засобів. У таких випадках усунути ці явища допоможуть антацидні препарати виробництва компанії “Балканфарма” – добре відомі українському споживачу АЛМАГЕЛЬ і АЛМАГЕЛЬ А, а також нещодавно зареєстрований у нашій країні АЛМАГЕЛЬ НЕО.

День уряду у Верховній Раді

Традиційно раз на місяць у Верховній Раді України проводиться День Уряду. В рамках цього заходу народні депутати заслуховують представників Кабінету Міністрів та спільно вирішують різні актуальні проблеми сьогодення. Минулого тижня на День Уряду було винесено кілька питань, зокрема “Про заходи Кабінету Міністрів України щодо попередження смертності та інвалідності населення внаслідок серцево-судинних та судинно-мозкових захворювань”.
Із зазначеного вище питання депутати заслухали доповідь міністра охорони здоров’я України Андрія Підаєва та співдоповідь голови Комітету Верховної Ради з питань охорони здоров’я, материнства та дитинства Миколи Поліщука. Після доповіді міністр відповів на письмові та усні запитання народних депутатів.

Компанія “Шерінг АГ” – європейський концерн на українському ринку

Історично склалося так, що для українського фармацевтичного ринку, який формувався паралельно з державністю незалежної України, багато в чому були зразком (і є сьогодні) зарубіжні компанії – гранди європейського та світового фармацевтичних ринків, які першими відкрили свої представництва у Києві і заходилися “піднімати цілину” у ті непрості і не надто стабільні часи. Ці компанії сприяли становленню цивілізованого бізнес-середовища в українській фармацевтичній галузі, закладаючи основи корпоративної культури, запроваджуючи норми етичної поведінки, елементи своїх систем цінностей та пріоритетів, серед яких основні – турбота про хворого та доброчинна діяльність, непорушність стандартів безпеки, ефективності та якості лікарських засобів, безкомпромісна вірність духу інновацій та широта наукових обріїв. Ці компанії протягом багатьох десятиріч розробляли та вдосконалювали власні високі науково-дослідницькі, технологічні, виробничі, освітні, гуманітарні, маркетингові стратегії і зробили ці стратегії надбанням українських пацієнтів, фармацевтів та лікарів.
До когорти таких компаній належить досвідчений і авторитетний оператор українського ринку – транснаціональний фармацевтичний концерн “Шерінг АГ” (Німеччина), представництво якого плідно працює в нашій країні вже понад 11 років. Сьогодні в гостях у “Щотижневика АПТЕКА” голова представництва компанії “Шерінг АГ” в Україні доктор Манфред Пауль.

Роль державного та відомчого контролю

Про роль державного та відомчого контролю в системі державного управління йшлося в доповіді начальника Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів (ДІКЯ) у Полтавській області Ольги Хмельницької, що прозвучала на семінарі 28 жовтня, який відбувся в Полтаві (“Щотижневик АПТЕКА”, № 43 від 10 листопада 2003 р.).