Шановні колеги!
Запрошуємо вас та ваших колег взяти участь у семінарі «РЕГУЛЯТОРНИЙ ТА АНАЛІТИЧНИЙ ПРОГНОЗ ДЛЯ ОПЕРАТОРІВ РИНКУ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ І КОСМЕТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА 2020 РІК»
Дата проведення: 23 січня 2020 року
Тривалість семінару: з 09.30 до 13.00 з перервою на каву-брейк.
Місце проведення: готель «Братислава», Київ, вул. А. Малишко, 1, (метро Дарниця).
У програмі семінару будуть висвітлені наступні теми:
- аналітична доповідь «Ринок медичних виробів та косметичної продукції у 2019 році»;
- прогноз динаміки розвитку ринку медичних виробів та косметичної продукції на 2020 р.;
- про кадрові ротації за оптимізацію роботи профільних центральних органів виконавчої влади та утворених нових інституцій: хто за що відповідатиме у 2020 році?
- нагляд і контроль за медичними виробами 2019-2020;
- про стан функціонування українського класифікатору медичних виробів та вплив на суб’єктів господарювання: що? де? коли?;
- основні зміни в закупівлі медичних виробів-2020;
- актуальні зміни до Технічних регламентів щодо медичних виробів;
- про стан розробки та основні моменти Технічного регламенту на косметичну продукцію;
- про основні положення ключових Законопроектів та нових Законів України, які чинитимуть вплив на ринку медичних виробів та косметичної продукції;
- прогноз змін в нормативно-правовому забезпеченні ринку медичних виробів та косметично продукції на 2020 рік;
- висновки та рекомендації.
Висновки, прогнози, тільки якісні експертні рекомендації та практичні поради – це все складові майбутнього семінару для наших слухачів, що сприятимуть плануванню вашого бізнесу у новому 2020 році.
Модератори:
- Павло Харчик, президент Асоціації AMOMD, директор компанії «Калина медична виробнича компанія»;
- Дар’я Бондаренко, виконавчий директор Асоціації AMOMD.
Запрошені доповідачі:
- уповноважені представники Фармацевтичного директорату МОЗ України
- уповноважені представники Держлікслужби України.
Також програмою буде передбачено традиційний блок «Q&A»: усі зареєстровані учасники зможуть завчасно підготувати перелік хвилюючих їх питань, пов’язаних з обігом медичних виробів, та отримати відповідь на них під час семінару.
Крім того, по завершенню семінару будуть сформульовані висновки та рекомендації, а усім слухачам будуть видані сертифікати, що є невід’ємною частиною підтвердження проходження навчання для внутрішніх аудиторів СУЯ на підприємстві.
Вартість участі: 2500 грн. без ПДВ.
Знижки на участь:
- колективна знижка(за участю більше одного представника): для всіх учасників, крім першого – знижка 10%;
- членська знижка(лише для діючих членів Асоціації AMOMD) – знижка 15%.
Контакти організаторів:
Павло Кишко
ТОВ «УкрКомЕкспо»/ група компаній «Моріон»
Тел./факс: +38 044 585 97 10 вн. 312
Моб. +38 050 443 14 34
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим