1 жовтня набув чинності наказ МОЗ України від 18.09.2020 р. № 2136 «Деякі питання ведення Реєстру медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я», яким, зокрема, затверджено:
- Порядок ведення Реєстру медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я (далі — Порядок ведення);
- Порядок формування та видачі медичних висновків про народження в Реєстрі медичних висновків електронної системи охорони здоров’я (далі — Порядок формування).
Порядок ведення поширюється на заклади охорони здоров’я та фізичних осіб — підприємців, які одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики та формують медичні висновки відповідного виду, фізичних та юридичних осіб, які зареєстровані в електронній системі охорони здоров’я і мають права доступу відповідно до Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я, затвердженого постановою КМУ від 25.04.2018 р. № 411.
Реєстр медичних висновків (далі — Реєстр) створюється та ведеться в центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я (далі — система eHealth) та формується з медичних висновків, що внесені до системи eHealth. Медичні висновки, що внесені до Реєстру, визначають як первинну облікову медичну документацію в електронній формі.
Медичні висновки, що вносяться до Реєстру, підписуються кваліфікованим електронним підписом лікаря.
Запис про медичний висновок у Реєстрі містить, зокрема, такі відомості:
- номер запису в Реєстрі;
- дату та час формування і реєстрації медичного висновку в Реєстрі;
- вид медичного висновку;
- суть висновку лікаря відповідно до виду медичного висновку;
- строк дії медичного висновку або зазначення «безстроково» та інше.
Персональні дані, які міститимуться в Реєстрі у формі посилань на записи в інших реєстрах системи, оброблятимуться протягом строку, визначеного порядками ведення відповідних реєстрів. Після закінчення строку обробки персональних даних медичні висновки зберігатимуться в системі в знеособленому вигляді безстроково. Система забезпечує фіксацію та збереження інформації про всі операції, пов’язані з обробкою персональних даних і доступом до них.
Зміни до медичного висновку вноситимуться шляхом створення нового запису в Реєстрі з одночасним проставленням відмітки про відміну запису, до якого вносяться зміни. Початковий зміст інформації, що міститься в медичному висновку, зберігатиметься в центральній базі даних та не підлягатиме зміні чи видаленню.
На прохання пацієнта (його законного представника) медичний працівник з правом доступу до відповідних даних у системі повинен надати йому інформацію про цього пацієнта, що міститься в Реєстрі, у формі витягу з Реєстру.
Згідно з постановою № 2136 обов’язок зі створення Реєстру медичних висновків як складової центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я покладається на Національну службу здоров’я України.
Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим