Парламентарі пропонують врегулювати питання розміщення зовнішньої реклами

25 Жовтня 2017 5:45 Поділитися

25 жовтня 2017 р. в Українському кризовому медіа-центрі відбувся прес-брифінг на тему «Народні депутати за ініціативи експертів наведуть лад у зовнішній рекламі», який був присвячений реєстрації 20 жовтня в Парламенті проекту закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами» (реєстраційний № 2702-д). Під час заходу обговорювалися мета цього законопроекту та деякі положення, які ним пропонується запровадити у сфері зовнішньої реклами.

Вікторія Сюмар, голова Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформаційної політики, зазначила, що сьогодні є багато незаконних рекламних конструкцій, які розміщено в містах, а також таких, що становлять небезпеку як для історичних будівель, так і для життя громадян, бо розміщуються самовільно без дотримання техніки безпеки.

З метою врегулювання ситуації на ринку зовнішньої реклами якраз і пропонується прийняти законопроект № 2702-д. Проект документа є комплексним. Зокрема, для того щоб суб’єкти господарювання змогли стати операторами зовнішньої реклами, передбачено проведення конкурсів для отримання відповідних ліцензій. Також законопроектом № 2702-д впроваджено і низку новацій, серед яких встановлення відстані, на якій дозволяється розміщувати конструкції зовнішньої реклами одна від одної. Крім того, документом передбачається, що мовою зовнішньої реклами є виключно українська, окрім загальних винятків, зокрема таких як назви брендів.

Максим Нефьодов, перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Украї­ни, зауважив, що проект документа містить чіткий перелік документів, вичерпні умови, за яких дозвіл на розміщення зовнішньої реклами надається чи анулюється.

Любомир Чорній, старший експерт Програми USAID «Лідерство в економічному врядуванні», підкреслив, що законопроект передбачає внесення змін до 10 законодавчих актів, цим він узгоджує свої положення і усуває колізії, що існують на сьогодні. Завдяки цьому документ визначить єдину процедуру, яка використовуватиметься всіма регіонами України. Окрім цього, він залишає можливість певних варіантів для місцевих органів влади, оскільки є культурні, історичні, архітектурні особливості міст. Тому документом передбачена можливість містам на рівні схем розміщення засобів зовнішньої реклами та вимог у межах містобудівної документації встановлювати додаткові обмеження на розміщення зовнішньої реклами. Однак загалом це все відбуватиметься в рамках єдиної процедури.

Оксана Поліщук, голова Асоціації операторів зовнішньої реклами України, зауважила, що відсутність закону, який відповідав би вимогам дозвільного й адміністративного характеру, наразі створює проблеми в містах, оскільки кожне місто приймає на свій розсуд локальні нормативно-правові акти, які призводять до хаосу як у дозвільній системі, так і в розміщенні зовнішньої реклами в містах. Тому надання можливості містам затверджувати схеми розміщення засобів зовнішньої реклами є кроком для впорядкування її розміщення, бо вони передбачатимуть єдиний дизайн рекламних конструкцій, відстані між ними, що сприятиме системному розташуванню рекламних конструкцій, а не хаотичному, як це відбувається зараз. Більш того, відбуватиметься зменшення кількості зовнішньої реклами, яке позитивно сприймається суспільством та рекламодавцями.

Окрім цього, документ визначає Порядок демонтажу самовільно розміщених засобів зовнішньої реклами, що раніше не було передбачено законодавством.

О. Поліщук підкреслила, що головна перевага цього законопроекту полягає в тому, що він створює умови для стабільного ведення бізнесу та прозорого і передбаченого функціонування ринку реклами.

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті