Проект наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження форми Реєстру лікарських засобів, які підлягають реімбурсації»

ПОВІДОМЛЕННЯ
про оприлюднення проекту наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження форми Реєстру лікарських засобів, які підлягають реімбурсації»

Міністерство охорони здоров’я України пропонує для публічного обговорення проекту наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження форми Реєстру лікарських засобів, які підлягають реімбурсації» (далі — проект).

Проект наказу був розроблений на виконання пункту 5 розділу IV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення».

Проект та супровідні документи до проекту оприлюднені шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Міністерства охорони здоров’я України в мережі Інтернет.

Пропозиції та зауваження до проекту просимо надсилати до Фармацевтичного директорату Міністерства охорони здоров’я України протягом місяця у письмовому та/або електронному вигляді за адресою: вул. Грушевського, 7, м. Київ, 01601, (e-mail: moz.pharma24@gmail.com, тел. (044) 200-06-69).

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження форми Реєстру лікарських засобів, які підлягають реімбурсації»

Мета: приведення законодавства у відповідність до Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» та Порядку визначення розміру реімбурсації, затвердженого постановою КМУ від 17 березня 2017 року № 152.

1. Підстава розроблення проекту акта

Проект наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження форми Реєстру лікарських засобів, які підлягають реімбурсації» (далі — проект наказу) розроблено на виконання пункту 3 Порядку визначення розміру реімбурсації, затвердженого від 17 березня 2017 року № 152.

2. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Закон України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» заклав основи реформи фінансування охорони здоров’я в Україні. Згідно з цим законом держава гарантує оплату надання необхідних пацієнтам медичних послуг та лікарських засобів належної якості за рахунок коштів Державного бюджету України за програмою медичних гарантій.

Відповідно до пункту 5 розділу IV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» до 31 грудня 2019 року реімбурсація здійснюється для визначеного Кабінетом Міністрів України переліку медичних станів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, а з 1 січня 2020 року запроваджується реімбурсація лікарських засобів, передбачених програмою медичних гарантій. Статтею 10 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» передбачено, що для всієї території України встановлюються єдині розміри реімбурсації лікарських засобів, які надаються пацієнтам за програмою медичних гарантій.

У зв’язку із чим Форма Реєстру лікарських засобів, які підлягають реімбурсації, що містить розміри реімбурсації запроваджується проектом наказу.

3. Суть проекту акта

У зв’язку із запровадженням реімбурсації лікарських засобів та для забезпечення узгодженості нормативно-правових актів і дотримання вимог нормотворчої техніки проектом наказу пропонується затвердити форму Реєстру лікарських засобів, які підлягають реімбурсації.

Проект наказу також передбачає визнання наказу МОЗ України від 21 березня 2017 року № 298 «Про затвердження форми Реєстру лікарських засобів, вартість яких підлягає відшкодуванню», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 березня 2017 року за № 395/30263, таким, що втратив чинність оскільки з 1 квітня 2019 року відшкодування вартості лікарських засобів здійснюватиметься через механізм реімбурсації, для якого потрібне визначення розмірів реімбурсації (сума повного або часткового відшкодування лікарських засобів)

4. Правові аспекти

Проект наказу був розроблений на виконання пункту 3 Порядку визначення розміру реімбурсації, затвердженого від 17 березня 2017 року № 152.

5. Фінансово-економічне обґрунтування

Додаткових витрат з державного бюджету не передбачається.

6. Прогноз впливу

Очікуваний вплив реалізації акта на ринкове середовище, забезпечення прав та інтересів суб’єктів господарювання, громадян і держави

Проект наказу не є регуляторним актом.

Очікуваний вплив реалізації акта на розвиток регіонів

Проект наказу прямо не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць та не вирішує концептуальні проблеми розвитку регіонів.

Очікуваний вплив реалізації акта на ринок праці

У проекті наказу відсутні правила і процедури, які можуть прямо впливати на ринок праці.

Очікуваний вплив реалізації акта на громадське здоров’я

Проект наказу не справляє вплив на громадське здоров’я.

Очікуваний вплив реалізації акта на екологію та навколишнє природне середовище

Проект наказу не матиме влив на екологію та навколишнє природне середовище.

Реалізація проекту наказу не матиме впливу на ключові інтереси заінтересованих сторін.

7. Позиція заінтересованих сторін

Проект наказу не стосується соціально-трудової сфери та не стосується прав осіб з інвалідністю.

Проект наказу не стосується сфери наукової та науково-технічної діяльності, тому не потребує погодження з Науковим комітетом Національної ради з питань розвитку науки і технологій.

Проект наказу не стосується питань розвитку адміністративно-територіальних одиниць та не вирішує концептуальні проблеми розвитку регіонів, а тому не потребує погодження з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

8. Громадське обговорення

Проект акта оприлюднений на офіційному веб-сайті МОЗ України: www.moz.gov.ua з метою проведення консультацій з громадськістю.

9. Позиція заінтересованих органів

Проект наказу потребує погодження з Мінекономрозвитку, Держлікслужбою, НСЗУ.

10. Правова експертиза

Проект наказу потребує проведення правової експертизи у Мін’юсті.

11. Запобігання дискримінації

Проект наказу не містить положень, які мають ознаки дискримінації.

Громадська антидискримінаційна експертиза не проводилась.

111 . Відповідність принципу забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків

У проекті акта відсутні положення, які порушують принцип забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків. Проект акта не здійснюватиме гендерного впливу.

12. Запобігання корупції

Проект наказу не містить положень, які містять ознаки корупційних ризиків.

Громадська антикорупційна експертиза не проводилась.

13. Прогноз результатів

Очікувані результати від впровадження проекту наказу:

приведення нормативно-правових актів у відповідність до законодавства про реімбурсацію.

Заступник Міністра з питань європейської інтеграціїО. Стефанишина

Проект
оприлюднено на сайті
МОЗ України 08.02.2019 р.

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
НАКАЗ
Про затвердження форми Реєстру лікарських засобів, які підлягають реімбурсації

Відповідно до пункту 3 Порядку визначення розміру реімбурсації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 березня 2017 року № 152,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити форму Реєстру лікарських засобів, які підлягають реімбурсації, що додається.

2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ МОЗ України від 21 березня 2017 року № 298 «Про затвердження форми Реєстру лікарських засобів, вартість яких підлягає відшкодуванню», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 березня 2017 року за № 395/30263.

3. Фармацевтичному директорату забезпечити подання цього наказу в установленому законодавством порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Ілика Р.Р.

5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Заступник Міністра з питань європейської інтеграціїО. Стефанишина

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства охорони здоров’я України

ФОРМА РЕЄСТРУ
лікарських засобів, які підлягають реімбурсації

Показати таблицю у новому вікні

Комментарии

Нет комментариев к этому материалу. Прокомментируйте первым

Добавить свой

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*


Последние новости и статьи