Семінар «РЕГУЛЯТОРНИЙ ТА АНАЛІТИЧНИЙ ПРОГНОЗ ДЛЯ ОПЕРАТОРІВ РИНКУ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ І КОСМЕТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА 2020 РІК»

27 Грудня 2019 6:33 Поділитися

Шановні колеги!

Запрошуємо вас та ваших колег взяти участь у семінарі «РЕГУЛЯТОРНИЙ ТА АНАЛІТИЧНИЙ ПРОГНОЗ ДЛЯ ОПЕРАТОРІВ РИНКУ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ І КОСМЕТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА 2020 РІК»

Дата проведення: 23 січня 2020 року

Тривалість семінару: з 09.30 до 13.00 з перервою на каву-брейк.

Місце проведення: готель «Братислава», Київ, вул. А. Малишко, 1, (метро Дарниця).

У програмі семінару будуть висвітлені наступні теми:

  • аналітична доповідь «Ринок медичних виробів та косметичної продукції у 2019 році»;
  • прогноз динаміки розвитку ринку медичних виробів та косметичної продукції на 2020 р.;
  • про кадрові ротації за оптимізацію роботи профільних центральних органів виконавчої влади та утворених нових інституцій: хто за що відповідатиме у 2020 році?
  • нагляд і контроль за медичними виробами 2019-2020;
  • про стан функціонування українського класифікатору медичних виробів та вплив на суб’єктів господарювання: що? де? коли?;
  • основні зміни в закупівлі медичних виробів-2020;
  • актуальні зміни до Технічних регламентів щодо медичних виробів;
  • про стан розробки та основні моменти Технічного регламенту на косметичну продукцію;
  • про основні положення ключових Законопроектів та нових Законів України, які чинитимуть вплив на ринку медичних виробів та косметичної продукції;
  • прогноз змін в нормативно-правовому забезпеченні ринку медичних виробів та косметично продукції на 2020 рік;
  • висновки та рекомендації.

Висновки, прогнози, тільки якісні експертні рекомендації та практичні поради – це все складові майбутнього семінару для наших слухачів, що сприятимуть плануванню вашого бізнесу у новому 2020 році.

Модератори:

  • Павло Харчик, президент Асоціації AMOMD, директор компанії «Калина медична виробнича компанія»;
  • Дар’я Бондаренко, виконавчий директор Асоціації AMOMD.

Запрошені доповідачі:

  • уповноважені представники Фармацевтичного директорату МОЗ України
  • уповноважені представники Держлікслужби України.

Також програмою буде передбачено традиційний блок «Q&A»: усі зареєстровані учасники зможуть завчасно підготувати перелік хвилюючих їх питань, пов’язаних з обігом медичних виробів, та отримати відповідь на них під час семінару.

Крім того, по завершенню семінару будуть сформульовані висновки та рекомендації, а усім слухачам будуть видані сертифікати, що є невід’ємною частиною підтвердження проходження навчання для внутрішніх аудиторів СУЯ на підприємстві.

Вартість участі: 2500 грн. без ПДВ.

Заява на участь.

Знижки на участь:

  • колективна знижка(за участю більше одного представника): для всіх учасників, крім першого – знижка 10%;
  • членська знижка(лише для діючих членів Асоціації AMOMD) – знижка 15%.

Контакти організаторів:

Павло Кишко

ТОВ «УкрКомЕкспо»/ група компаній «Моріон»

Тел./факс: +38 044 585 97 10 вн. 312

Моб. +38 050 443 14 34

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Інші статті розділу


Останні новини та статті