Додаток 1
до Аналізу регуляторного вплив
ВИТРАТИ
на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта
Альтернатива 1
Порядковий номер | Витрати | За перший рік | За п’ять років |
1 | Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень | 43 400,00 | 56 200,00 |
2 | Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень | ||
3 | Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень | ||
4 | Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень | ||
5 | Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень
Витрати пов’язані з друкуванням (копіюванням, скануванням) документів, необхідних для подання заяви на отримання сертифіката ЛЗ/заяви про ліцензійний статус/сертифіката серії ЛЗ/підтвердження для АФІ. |
78,00 | |
6 | Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень
Витрати пов’язані з придбанням канцелярських товарів (папок, файлів, паперу, CD Дисків, USB флешок), необхідних для подання заяви на отримання сертифіката ЛЗ/заяви про ліцензійний статус/сертифіката серії ЛЗ/підтвердження Для АФІ. |
175,60 | |
7 | Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень | – | – |
8 | Інше (уточнити), гривень
Витрати пов’язані з поданням заяви на отримання сертифіката ЛЗ/заяви про ліцензійний статус/сертифіката серії ЛЗ/підтвердження Для АФІ та комплекту Документів До неї (проїзд на міському транспорті до Держлікслужби та у зворотному напрямку). Припускаємо, що заявник знаходиться у місті Києві |
32,00 | |
9 | РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень | 43 685,60 | 56 200,00 |
10 | Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць | 98 | 98 |
11 | Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень | 4 281 188,80 | 5 507 600,00 |
Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання
Вид витрат | У перший рік | Періодичні (за рік) | Витрати за п’ять років |
Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо | 43 400,00 грн | 3 200,00 грн | 56 200,00 грн |
Під витратами на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо розуміються витрати на:
придбання однієї одиниці комп’ютерної техніки (персональний комп’ютер) для підготовки документів;
придбання багатофункціонального лазерного пристрою (принтер, сканер, копіювальна машина), картриджу;
придбання програмного забезпечення (операційної системи, прикладних програм) для функціонування комп’ютерної техніки;
сервісне обслуговування.
Середня вартість персонального комп’ютера становить 16 200 грн,
багатофункціонального лазерного пристрою — 15 000 гривень.
Середня вартість картриджу для багатофункціонального лазерного пристрою становить 2 000 гривень.
Середня вартість сервісного обслуговування (у тому числі послуга із заправки картриджу) становить 1 200 гривень.
Середня вартість програмного забезпечення становить: операційна система — 4 000 гривень; прикладні програми — 5 000 гривень.
Вид витрат | Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік) | Витрати за п’ять років |
Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів) | – | – |
Вид витрат | Витрати5 на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік) | Витрати на оплату штрафних санкцій за рік | Разом за рік | Витрати за п’ять років |
Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу) |
5Вартість витрат, пов’язаних із підготовкою та поданням звітності державним органам, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації).
Вид витрат | Витрати6 на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік) | Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік) | Разом за рік | Витрати за п’ять років |
Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо) |
6Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.
Вид витрат | Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо) | Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік – стартовий) | Разом за рік (стартовий) | Витрати за п’ять років |
Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо) | 78 грн | 78 грн |
Під витратами на отримання адміністративних послуг розуміються витрати, пов’язані з друкуванням (копіюванням, скануванням) документів, необхідних для подання заяви на отримання сертифіката ЛЗ/заяви про ліцензійний статус/сертифіката серії ЛЗ/підтвердження для АФІ. Припускаємо, що на отримання адміністративних послуг необхідно витратити 1 год. Витрати в грошовому еквіваленті визначено з урахуванням середньої заробітної плати по Україні за 2021 рік — 12 993,00 гривень.
Розмір витрат становитиме: 12 993,00 грн/167 робочих годин за місяць в 2021 році х 1 год = 78,00 гривень.
Вид витрат | За рік (стартовий) | Періодичні (за наступний рік) | Витрати за п’ять років |
Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо) | 175,60 грн | – | – |
Під оборотними активами розуміються витрати на канцелярські товари (папки, файли, папір, СD диски, USB флешки), необхідні для подання заяви на отримання сертифіката ЛЗ/заяви про ліцензійний статус/сертифіката серії ЛЗ/підтвердження для АФІ. Припускаємо, що суб’єкт господарювання для підготовки необхідного пакету документів в середньому використовує 1 папку-реєстратор або папку-швидкозшивач, 5 файлів, 100 арк. паперу, 1 СD диск або USB флешка. Середня ціна 1 папки-реєстратора становить 55 грн, 1 папки-швидкозшивача — 4,60 грн, 1 файлу – 1 грн, 1 аркушу паперу – 0,31 грн, 1 СD диску – 15 грн, 1 USB флешки — 65 грн
Вид витрат | Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік) | Витрати за п’ять років |
Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу |
Альтернатива 2
Порядковий номер | Витрати | За перший рік | За п’ять років |
1 | Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень | 43 400,00 | 56 200,00 |
2 | Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень | ||
3 | Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень | ||
4 | Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень | ||
5 | Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень Витрати пов’язані з друкуванням (копіюванням, скануванням) документів, необхідних для подання заяви на отримання сертифіката ЛЗ/заяви про ліцензійний статус/сертифіката серії ЛЗ/підтвердження для АФІ. | 78,00 | |
6 | Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень
Витрати пов’язані з придбанням канцелярських товарів (папок, файлів, паперу, СD Дисків, USB флешок), необхідних Для подання заяви на отримання сертифіката ЛЗ/заяви про ліцензійний статус/сертифіката серії ЛЗ/підтвердження Для АФІ. |
357,60 | |
7 | Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень | – | – |
8 | Інше (уточнити), гривень
Витрати пов’язані з поданням заяви на отримання сертифіката ЛЗ/заяви про ліцензійний статус/сертифіката серії ЛЗ/підтвердження Для АФІ та комплекту Документів До неї (проїзд на міському транспорті До Держлікслужби та у зворотному напрямку). Припускаємо, що заявник знаходиться у місті Києві. |
32,00 | |
9 | РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень | 43 867,60 | 56 200,00 |
10 | Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць | 98 | 98 |
11 | Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень | 4 299 024,80 | 5 507 600,00 |
Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання
Вид витрат | У перший рік | Періодичні (за рік) | Витрати за п’ять років |
Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо | 43 400,00 грн | 3 200,00 грн | 56 200,00 грн |
Під витратами на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо розуміються витрати на:
придбання однієї одиниці комп’ютерної техніки (персональний комп’ютер) для підготовки документів;
придбання багатофункціонального лазерного пристрою (принтер, сканер, копіювальна машина), картриджу;
придбання програмного забезпечення (операційної системи, прикладних програм) для функціонування комп’ютерної техніки;
сервісне обслуговування.
Середня вартість персонального комп’ютера становить 16 200 грн, багатофункціонального лазерного пристрою — 15 000 гривень.
Середня вартість картриджу для багатофункціонального лазерного пристрою становить 2 000 гривень.
Середня вартість сервісного обслуговування (у тому числі послуга із заправки картриджу) становить 1 200 гривень.
Середня вартість програмного забезпечення становить:
операційна система — 4 000 гривень;
прикладні програми — 5 000 гривень.
Вид витрат | Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік) | Витрати за п’ять років |
Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів) | – | – |
Вид витрат | Витрати5 на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік) | Витрати на оплату штрафних санкцій за рік | Разом за рік | Витрати за п’ять років |
Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу) |
5Вартість витрат, пов’язаних із підготовкою та поданням звітності державним органам, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації).
Вид витрат | Витрати6 на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік) | Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік) | Разом за рік | Витрати за п’ять років |
Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо) |
6Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.
Вид витрат | Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо) | Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік -стартовий) | Разом за рік (стартовий) | Витрати за п’ять років |
Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо) | 78 грн | 78 грн |
Під витратами на отримання адміністративних послуг розуміються витрати, пов’язані з друкуванням (копіюванням, скануванням) документів, необхідних для подання заяви на отримання сертифіката ЛЗ/заяви про ліцензійний статус/сертифіката серії ЛЗ/підтвердження для АФІ. Припускаємо, що на отримання адміністративних послуг необхідно витратити 1 год. Витрати в грошовому еквіваленті визначено з урахуванням середньої заробітної плати по Україні за 2021 рік — 12 993,00 гривень. Розмір витрат становитиме: 12 993,00 грн/167 робочих годин за місяць в 2021 році х 1 год = 78,00 гривень.
Вид витрат | За рік (стартовий) | Періодичні (за наступний рік) | Витрати за п’ять років |
Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо) | 357,60 грн | – | – |
Під оборотними активами розуміються витрати на канцелярські товари (папки, файли, папір, СD диски, USB флешки), необхідні для подання заяви на отримання сертифіката ЛЗ/заяви про ліцензійний статус/сертифіката серії ЛЗ/підтвердження для АФІ. Припускаємо, що суб’єкт господарювання для підготовки необхідного пакету документів в середньому використовує 3 папки-реєстратора або папки-швидкозшивача, 15 файлів, 300 арк. паперу, 1 СD диск або USB флешка. Середня ціна 1 папки-реєстратора становить 55 грн, 1 папки-швидкозшивача — 4,60 грн, 1 файлу – 1 грн, 1 аркушу паперу – 0,31 грн, 1 СD диску – 15 грн, 1 USB флешки — 65 грн
Вид витрат | Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік) | Витрати за п’ять років |
Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу |
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим