Свято професійної майстерності

У житті завжди є місце святу, а якщо це свято професійне, то до нього обов’язково має бути приурочений конкурс професійної майстерності. 26 червня 2002 р. у приміщенні Київського АО «Фармація» відбувся громадський огляд-конкурс професійної майстерності «Громадський огляд фармацевтичних підприємств» в номінації «Кращий фахівець 2002 року». Організатором конкурсу виступила громадська організація «Київське фармацевтичне товариство».

p_348_27_080702_BABYAK.jpg (10330 bytes)

Валентина Бабяк, заступник генерального директора АО «Фармація» Київської міської держадміністрації

У журі конкурсу ввійшли відомі фахівці: генеральний директор АО «Фармація» Володимир Руденко; президент громадської організації «Київське фармацевтичне товариство» Валентина Бабяк; завідувач кафедри організації та економіки фармації КМАПО ім. П.Л. Шупика, професор Микола Пономаренко; професор кафедри фармацевтичної хімії КМАПО ім. П.Л. Шупика Наталія Вєтютнєва; декан фармацевтичного факультету Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця, професор Дмитро Волох; перший заступник голови правління ДАК «Ліки України» Валентина Москаленко; голова ради засновників АО «Фармація» Галина Хасянова.

Звичайно, конкурс не відбувся б без спонсорів, які не тільки допомагали в його організації та надавали призи, але й підготували та провели власні міні-вікторини для учасників і вболівальників. Спонсорами конкурсу були представництва фармацевтичних компаній «Бофур Іпсен», КРКА, «Берлін-Хемі» та «Дельта-Медікел» в Україні.

Кореспондент «Щотижневика АПТЕКА» зустрівся із заступником генерального директора АО «Фармація» Київської міської держадміністрації, президентом громадської організації «Київське фармацевтичне товариство» Валентиною Бабяк.

— Конкурс «Громадський огляд фармацевтичних підприємств» проводиться вже вдруге. Цього року були визначені переможці у номінаціях «Кращий фахівець», «Кращий керівник», «Аптека року» та «Кращий дистриб’ютор». Саме 26 червня було підведено підсумки конкурсу в номінації «Кращий фахівець». Треба зазначити, що конкурс став справжнім святом професійної майстерності. Високою була активність вболівальників, які виготовили яскраві плакати, морально підтримували своїх колег.

— Як оцінювався фаховий рівень учасників конкурсу?

— Кожен із п’яти турів конкурсу члени журі оцінювали за бальною системою: за участь у першому турі можна було отримати 4 бали, у другому — 5, третьому — 6, четверому — 5 і п’ятому по 5 балів. Максимальна кількість балів — 25.

— Розкажіть докладніше про роботу учасників конкурсу.

— У конкурсній номінації «Кращий фахівець» виступили 6 учасників — представники аптеки АО «Фармація» — провізори, завідувач і заступник завідувача аптеки. У першому турі конкурсанти представили «домашню» роботу — реферат на тему «Ліки та фармацевтичні послуги XXI століття». Творчий потенціал фармацевтів повною мірою розкрився саме в цьому конкурсі. Були представлені дуже цікаві, виконані на високому фаховому рівні роботи, одна з них навіть у віршах.

— Яку допомогу надали фірми-спонсори в організації конкурсної програми?

— Хотілося б відзначити активну участь представництв фармацевтичних компаній, які відповідально поставилися до цього заходу і на високому рівні організували та провели вікторини серед конкурсантів та глядачів. Це були театралізовані міні-вистави, які не тільки розважили присутніх, але й розкрили нові грані конкурсної програми. Переможцям були вручені призи, зокрема, фірмові халати, посуд тощо.

За перемогу в першому турі, а також у номінаціях «За професійність» та «Найкращій групі підтримки» (їх встановило представництво фармацевтичної компанії «Бофур Іпсен» в Україні) були вручені призи. Представництво фармацевтичної компанії «Дельта-Медікел» в Україні також вручило призи учасникам конкурсу, встановивши власні номінації: «За елегантність», «За оригінальність», «За ерудицію» тощо.

— Чим були цікаві інші тури конкурсу?

— У другому турі потрібно було створити «Діючу та ідеальну модель аптеки». Це завдання учасники конкурсу виконали з оцінкою «відмінно». На мою думку, саме ці люди — учасники конкурсу своїми зусиллями створюватимуть ідеальну аптеку майбутнього.

Третій тур «Справжній конкурс професіоналів» складався з двох частин: відповіді на складні фахові питання і показ лікарських засобів як живих істот. Складність завдання полягала в тому, що необхідно було створити позитивний імідж нового лікарського засобу — майбутнього світового бестселера, середньорічний обсяг продажу якого у світі перевищує 500 млн доларів США.

Четвертий тур конкурсу був присвячений «тонким матеріям» фармацевтичного бізнесу. Учасники повинні були створити сценічні мініатюри, які б свідчили не тільки про їхній професійний рівень, а й обізнаність у галузі психології, фармацевтичної опіки, тощо.

Дещо особливим був п’ятий тур конкурсу, який мав назву «Таємниці фармацевтичного двору». Організатори передбачали, що конкурсанти припіднімуть завісу таємничості над цариною аптечного світу. Звичайно, дехто з учасників не був упевнений у тому, чи варто розповідати широкому загалу свої таємниці — і це додало конкурсу деякої інтриги. Учасники конкурсу максимально проявили свою фантазію, представивши замальовки з життя фармацевтів і навіть відеокліп.

— Цікаво, хто-небудь з учасників описав «Ідеальну аптеку» у вигляді аптечного магазину чи фарммаркета?

— Такі приклади були. В Україні поступово запроваджуються прогресивні торгові технології ведення фармацевтичного бізнесу, і учасники конкурсу не могли залишити це питання поза увагою.

— Хто здобув перемогу?

— Переможцем конкурсу стала заступник завідувача аптеки № 6 Людмила Урсуляк, отримавши 118 балів. Нагороду та грошову премію їй буде вручено під час святкування Дня фармацевтичного працівника в Київській мерії.

— В конкурсі брали участь тільки представники АО «Фармація». Чи плануєте залучати до наступного конкурсу учасників з інших організацій?

— Так, у наступній номінації конкурсу — «Аптека року», що відбудеться в липні, — братимуть участь не тільки аптеки АО «Фармація». Уже надійшли заявки від чотирьох комерційних аптек та трьох аптек комунальної форми власності.

— Ваші побажаня учасникам конкурсу?

— Найголовніше— це професійність. До цього ми прагнемо. Головна мета конкурсу —стати стимулом професійного росту і поліпшити кадровий потенціал нашої організації. Це дуже важливо для подальшого формування кадрової політики фармацевтичної служби. З іншого боку, такі свята стають джерелом натхнення для працівників, дають їм змогу розкрити прихований потенціал. Конкурсанти з великою теплотою і любов’ю розповідали про свою професію.

Я бажаю учасникам конкурсу, а також усім фармацевтичним працівникам натхнення і професійного росту, а також брати участь у наступних оглядах-конкурсах «Громадський огляд фармацевтичних підприємств».

?

Денис Сухінін
Фото Євгена Кривші

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті