Дата проведення: 11 грудня 2014 р. Місце проведення: Конференц-центр «Будинок Пашкова», вул. Мельникова, 83-Д Податкові нюанси укладання дистриб’юторських та маркетингових договорів:
- податкові наслідки маркетингових договорів для представництв не резидентів або безпечні види маркетингу
- актуальна ставка ПДВ для різних видів виплат за дистриб’юторськими договорами – де межа між 20% і 7%
- реклама і маркетинг – податкові наслідки розрізнення
- чи повинен агент-резидент нараховувати ПДВ на рекламні послуги, що надаються не резидентові
- багатостраждальний семплінг – як мінімізувати оподаткування
- електронні рахунки ПДВ: що зміниться в роботі з дистриб’юторами
Антимонопольні наслідки дистрибуції та маркетингу – досвід попередніх років та прогнози на майбутнє:
- що шукає АМКУ в маркетингових договорах наприкінці 2014 року
- чи можуть покарати за надання знижок або компенсацію втрат від девальвації валюти дистриб’юторам
- досвід перевірок/розслідувань АМКУ попередніх років та поточного року
- які домовленості з дистриб’юторами та аптечними мережами можуть порушувати антимонопольне законодавство (цінові обмеження)
- договори з дистриб’юторами та аптечними мережами – як не підставлятися
Організаційний внесок за одного учасника −1150 грн. (без урахування ПДВ). колективна знижка (за участі більше 1 представника): для всіх учасників, крім першого, − знижка 20% Контакти організатора: просп. Бажана, 10А, 7-й поверх, Київ, Україна, 02140. Тел./факс: +38 (044) 585-97-10 (внутр. − 312), е-mail: kishko@morion.ua
Організатори:
Інформаційний партнер:
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим