Фокус – семінар «Дистриб’юторські та маркетингові договори «військового часу»: як не підставлятися або підсумки 2014 року»

05 Грудня 2014 10:19 Поділитися

Дата проведення: 11 грудня 2014 р. Місце проведення: Конференц-центр «Будинок Пашкова», вул. Мельникова, 83-Д   Податкові нюанси укладання дистриб’юторських та маркетингових договорів:

  • податкові наслідки маркетингових договорів для представництв не резидентів або безпечні види маркетингу
  • актуальна ставка ПДВ для різних видів виплат за дистриб’юторськими договорами – де межа між 20% і 7%
  • реклама і маркетинг – податкові наслідки розрізнення
  • чи повинен агент-резидент нараховувати ПДВ на рекламні послуги, що надаються не резидентові
  • багатостраждальний семплінг – як мінімізувати оподаткування
  • електронні рахунки ПДВ: що зміниться в роботі з дистриб’юторами

Антимонопольні наслідки дистрибуції та маркетингу – досвід попередніх років та прогнози на майбутнє:

  • що шукає АМКУ в маркетингових договорах наприкінці 2014 року
  • чи можуть покарати за надання знижок або компенсацію втрат від девальвації валюти дистриб’юторам
  • досвід перевірок/розслідувань АМКУ попередніх років та поточного року
  • які домовленості з дистриб’юторами та аптечними мережами можуть порушувати антимонопольне законодавство (цінові обмеження)
  • договори з дистриб’юторами та аптечними мережами – як не підставлятися

Організаційний внесок за одного учасника −1150 грн. (без урахування ПДВ).  колективна знижка (за участі більше 1 представника): для всіх учасників, крім першого, − знижка 20% Контакти організатора: просп. Бажана, 10А, 7-й поверх, Київ, Україна, 02140. Тел./факс: +38 (044) 585-97-10 (внутр. − 312), е-mail: kishko@morion.ua

Заявка на участь

Організатори:

23534

Інформаційний партнер:

3232

 

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті